The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...tais tulla sitten selvyytta tahan meikalaisen tamanpaivaiseen armottomaan vasymykseenkin...taa mun rakistautinen taitaa muuttaa asumaan tahan ihunaan kroppaseen...

Poskionteloiden tulehdus, kiitos vaan. Ihan satavarma. Voi raka.
 
Ei kannattaisi ihan tutkimatta kaikkea uskoa, pekonihan on savustettua sian kylkeä + suolat ja tietenkin nen kaikenmaailman pahat lisssäaineet piälle siihen sitte. Mutta! Tuommoiset maatiaispossut niin aijjaijaiajaiaajiii kun oisivat niin makoisia ja luomujaki vielä ko vartaassa hittaasti käristäisi! Rosvopaistinki vois pienimmästä tehä! Issoimmasta sais pari joulukinkkuaki!
 
Nii, haittaakse
No ei se haittaakaan, jos on taitava tekija :)

Mutta mun on turha lahtee edes soittelemaan sinne lekurille, koska hoitsunapsakka sanoo etta kannuttele, nainen, kannuttele!

Ja minahan kannuttelen (y)....

(..taa keskustelu nyt ei ollenkaan ole hyvasta millaan muotoo kun toi sanavarasto liikkuu nyt semmoisilla alueilla etta tassa rupee panettamaan*ufopaakkonen*:oops:...taijan olla pahassa taudissa nyt:notworthy:)
 
No ei se haittaakaan, jos on taitava tekija :)

Mutta mun on turha lahtee edes soittelemaan sinne lekurille, koska hoitsunapsakka sanoo etta kannuttele, nainen, kannuttele!

Ja minahan kannuttelen (y)....

(..taa keskustelu nyt ei ollenkaan ole hyvasta millaan muotoo kun toi sanavarasto liikkuu nyt semmoisilla alueilla etta tassa rupee panettamaan*ufopaakkonen*:oops:...taijan olla pahassa taudissa nyt:notworthy:)
Aika pervå mielikuvitus jos punkteeraus ja nenäkannut rupee panettaa
 
No ei se haittaakaan, jos on taitava tekija :)

Mutta mun on turha lahtee edes soittelemaan sinne lekurille, koska hoitsunapsakka sanoo etta kannuttele, nainen, kannuttele!

Ja minahan kannuttelen (y)....

(..taa keskustelu nyt ei ollenkaan ole hyvasta millaan muotoo kun toi sanavarasto liikkuu nyt semmoisilla alueilla etta tassa rupee panettamaan*ufopaakkonen*:oops:...taijan olla pahassa taudissa nyt:notworthy:)
hummmm siis hetkinen, sua alkaa panettamaan ajatus punkteerauksesta?:alien::confused:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä