Vitun mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija xxxxxx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija xxxxxx

Vieras
Lapsi pitää saada kouluun. koir a t käyttää pennut ruokkii(3vko ikäiset , emolta ei tuu maitoo).

Yleensä mä nousen ensin. mies ei vittu kykene kerran viikossakaan nousee hoitaa asioita. ei puhettakaan että nousisi omatoimisesti. mun pitää karjua sille että nousee ensin.

Vittu vittu vittu mä oon niin vitun täynnä tota laiskuutta

Lapsi pitää saada kouluun. koir a t käyttää pennut ruokkii(3vko ikäiset , emolta ei tuu maitoo).

Yleensä mä nousen ensin. mies ei vittu kykene kerran viikossakaan nousee hoitaa asioita. ei puhettakaan että nousisi omatoimisesti. mun pitää karjua sille että nousee ensin.

Mitä jos sä vaan jätät asioiden hoitamisen sille? Hoidat ne koiranpennut ja lähdet töihin? Onko se sitten niin paha, jos muksut kerran myöhästyy koulusta??? Ehkä sun ukkos alkaa hoitaa asioita ihan itsenäisesti, kun sillä ei enää ole holhoojaa?

Ei ehkä kannattais alkaa pentutehtailubisnekseen jos arjen perusasiatkaan ei ole hanskassa.

Yhteistyössä