juuei, en tosiaankaan oo helikopetterimiehiäMutta ei tollasilla pikku nappuloilla mihinkään lennä siis kun ei niistä saa propellia
juuei, en tosiaankaan oo helikopetterimiehiäMutta ei tollasilla pikku nappuloilla mihinkään lennä siis kun ei niistä saa propellia
Niin on tuttu jostakin. Mutta mistä?Joo-o. Tuttua. Mut mistä hiivatista toi on?
Jospa ne on sellaset kasvavat ?Mutta ei tollasilla pikku nappuloilla mihinkään lennä siis kun ei niistä saa propellia
Töissä mie olin.sinä remontoimassa Boobsin ''kaappeja''?
...ai hiisi, tyrkkäskö se sinnekin asti nää meikäläisen vibat että aattelit tsempata mua tolla biisillä*ufopääkkönen*...
Mä luulen, että mulla on metvursti. Siivutettu.Mä olin just tulossa kysymään sulta, että onks sulla meetwursti, hk sininen lenkki vai nakki...mutta en mä tuota vastausta osannut oottaa
Oisko Mari Rantasilan Auringossa biisistä?Niin on tuttu jostakin. Mutta mistä?
Voi olla.Oisko Mari Rantasilan Auringossa biisistä?
sohva,ex-onnelliset ja lasillinen maitoa.Sohva, kuningas Artturi ja kannu teetä kutsuu.
no eiks se oo se kummeli.Eikun se on joku kasari- tai ysäri sketsisarjajuttu.
Jotain Peteliusta ja Kallialaa tai Kummelia tai jotain
Onkohan kummeli kun mä en koskaan seurannut sitä sarjaa.no eiks se oo se kummeli.
Varmaan, ko en mäkään sitä seurannut.Onkohan kummeli kun mä en koskaan seurannut sitä sarjaa.
no ainakin siinä oli ja laittohan kirahvikin just videon pätkän siitä.Onkohan kummeli kun mä en koskaan seurannut sitä sarjaa.
Just juu katoin sen kirahvin laittaman videon ja ainakin siinä olino ainakin siinä oli ja laittohan kirahvikin just videon pätkän siitä.
Jaa, tiiä sitten.no ainakin siinä oli ja laittohan kirahvikin just videon pätkän siitä.
mainittiinko kurkuma ja soija?Oli mielenkiintoinen ohjelma kemikaaleista ykkösellä.
No mitä jos nyt tietäsit kun siitä on ihan todistusaineistoakinJaa, tiiä sitten.
Ei mielestäni. Suurin osa ruoan kautta tulevista kemikaaleista tulee lihan ja kalan kautta.mainittiinko kurkuma ja soija?