Perjantain peppukuvaketju!!!

Sanoinko, että tumputan tai no mitä sillä oikeastaan merkitystä mitä minä sanon ku ette te kuitenkaan usko, elikkäpäs sanon tällä kertaa, että tumputan kuville joita tulee tähän ketjuun, kaikille ainakin kerran, sehän tietysti tarkoittaa, etten oikeasti tumputa niille vaikka oikeasti tumputankin niille, Tai no enmie oikeastaan itse haluaisi edes tumputtaa, niin pyydön tyttöystävääni tekemään sen puolestani, öljyn kera.

No ota sen bebasta kuva ja julkase se, äläkä muilta mangu

Ja miksi sä tumputat jos on tyttöystävä siellä
 
Painaisin muistiin
Omasta tai puolison, ei nettikuvia tähän ketjuun, kiitos :)
Sinä se jaksat anella kuvia, mutta kun niitä ei tule. Eikö ole sen arvoisia beboja lukijaukkojen eukoissa, että niitä voisi julkaista. Huonoksi on sitten materiaali mennyt. Minusta voisi nämä aktiivinaisjäsenet ottaa vaikka semmoisia hämäriä selfiekuvia omista pepustaan. Haluaisin ainakin tuon Lispetin pepun nähdä, ja muutaman muunkin. Onjan, AivanSama, Bitch ja ihan kaikkien muidenkin. Pliis!
 
Laitappa sie eka kuva :)
Tulee kaamee pa*kamyrsky kun laittaa kuvia -
onhan toi niin nähty jo.

En edes muista milloin viimeks olis ollut kuvaketju.
Tosin olin pitkään pois tässä välillä joten en varmaks osaa sanoa että onko ollut.
Ennen oli kuvaketjuja milloin mistäkin ja ne meni osapuilleen aina ihan hirveiks.

Kyllä tältä palstalta löytyy useammankin vakkarin peppu, vieläkin, jos osaa etsiä.:whistle::sneaky:
(en muista millä nimillä ketjut on:ninja:)
 
Tälle palstalle pitäisi saada hieman aktionia, kuvasi voisi tuoda sitä vaikkapa paskamyrskyn muodossa.

Tulee kaamee pa*kamyrsky kun laittaa kuvia -
onhan toi niin nähty jo.

En edes muista milloin viimeks olis ollut kuvaketju.
Tosin olin pitkään pois tässä välillä joten en varmaks osaa sanoa että onko ollut.
Ennen oli kuvaketjuja milloin mistäkin ja ne meni osapuilleen aina ihan hirveiks.

Kyllä tältä palstalta löytyy useammankin vakkarin peppu, vieläkin, jos osaa etsiä.:whistle::sneaky:
(en muista millä nimillä ketjut on:ninja:)
 
Kerran muistaakseni oli jo tällainen ketju ihan hyvässä vauhdissa, mutta silloin sinne sattui joku nimeltä mainitsematon mielensäpahoittaja, niin se siitä ketjusta :(

Saako ap koskaan mitään aikaiseksi ?

Tyhjänpäiväistä länkyttstä, ei muuta.

Muuta ei ole tullut kuin oksettavia perseitä. Kauniita naisenbeboja nyt vihdoin kehiin, kiitos
 

Yhteistyössä