vierailija
Samoin ja kauniita unia.Nukkumaan, öitä.
Meillä lapsikin tietää sen olevan satuolento eli ei.
Ei oo mahdollistaTuleekohan musta vanhana samanlainen äksy pappa?
..meenkin ottamaan sen pöpönhäätöjuomani saman tein, jos vaikka oikasis tota lukutaitoakin...
Majuri ei karju. Majuri saattaa paheksua ääneen.Oi, jos Majuri tulis taakseni "törmäilemään" niin...silloin mä varmaan antaisin tulla papattaen kunnolla ja huolella artikuloiden ja lopuksi varmaan muiskauttaisin ison pusun molemmille poskille, jotta hämmennys ja hiljaisena oleminen osalta ois taattua...
..toisaalta...siinä vois olla kyllä riskinsä, jotta Majuri karjaisee niin että koko halli jyrisee "..tämä nainen käy käsiksi ja ahdisteleeeee!!!"....
No. Siitäkin huolimatta
mää ainaski oon ottanu vaarin tosta käsitöiden välttelystä, näillä kympeillä on viisain tulla aina pimpsaan jos sattuu seisomaan..meenkin ottamaan sen pöpönhäätöjuomani saman tein, jos vaikka oikasis tota lukutaitoakin...
..luin huolella ja monta kertaa että...
Tutkimus: Miehen kannattaa vältellä k ä s i töitä..
*ufopääkkönen*
..sitten kaatuikin hilavitkutin
Onneksi tuo jo ilmeisesti saattohoidossa oleva dementikko ei päässyt presidentiksiRakastan internettiä <3
paheksun moista innostumistani Majurin karjaisumahdollisuudesta...Majuri ei karju. Majuri saattaa paheksua ääneen.
Paheksukaamme yhdessäpaheksun moista innostumistani Majurin karjaisumahdollisuudesta...
No mutta toihan on se the Ultimate päämäärä mutta...ei ne käsityötkään pahasta ole...mää ainaski oon ottanu vaarin tosta käsitöiden välttelystä, näillä kympeillä on viisain tulla aina pimpsaan jos sattuu seisomaan
Luin jostain että käsityöt ehkäisee dementiaa kun siinä pitää keskittyä eri työvaiheisiinNo mutta toihan on se the Ultimate päämäärä mutta...ei ne käsityötkään pahasta ole...
..juu, ja se ylläpitää hienomotorisia taitoja puhumattakaan onnistumisen riemustaLuin jostain että käsityöt ehkäisee dementiaa kun siinä pitää keskittyä eri työvaiheisiin
On sulla munaa!prinsessalle