The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
AaKoo - onko pohojammaalla valkeaa silman kantamattomiin :)?

Mahtaa olla hienot fiilikset kun paasit omille seuduille :)...
Mun piti lähteä ihmisten pitäjään aamulla.
Mut klo 0400 mä heräsin aivan karmeaan migreenikohtaukseen. Klo 0700 mun oli pakko soittaa ja perua reissu koska jos ei pääse sängystä ylös oksentamatta niin siinä ei mihinkään lähdeta.
Se kohtaus alkoi helpottamaan sit joskus iltapäivällä ja itse asiassa vasta nyt pystyn kuvittelemaan semmoista asiaa kuin syöminen. Joten just kävin kaupalla ja matkaan lähti 1,5 litraa vihreää mandariinijaffaa vaikka hemmetin harvoin limunaatia juon. Mut ihan saadakseni sisään sokeria. Samoin purkki venäläisiä suolakurkkuja vaikutti parhaalta ostokselta. Varsinaista syömäruokaa joudun odottamaan vielä vissiin pari tuntia kun nyt ensin saa pysymään sisällään jotain suolaa ja sokeria.
 
Mun piti lähteä ihmisten pitäjään aamulla.
Mut klo 0400 mä heräsin aivan karmeaan migreenikohtaukseen. Klo 0700 mun oli pakko soittaa ja perua reissu koska jos ei pääse sängystä ylös oksentamatta niin siinä ei mihinkään lähdeta.
Se kohtaus alkoi helpottamaan sit joskus iltapäivällä ja itse asiassa vasta nyt pystyn kuvittelemaan semmoista asiaa kuin syöminen. Joten just kävin kaupalla ja matkaan lähti 1,5 litraa vihreää mandariinijaffaa vaikka hemmetin harvoin limunaatia juon. Mut ihan saadakseni sisään sokeria. Samoin purkki venäläisiä suolakurkkuja vaikutti parhaalta ostokselta. Varsinaista syömäruokaa joudun odottamaan vielä vissiin pari tuntia kun nyt ensin saa pysymään sisällään jotain suolaa ja sokeria.
Hui kamala sentaan! Toivottavasti todellakin on painumassa jo pois moinen kohtaus*halaan varovasti*...mie niin tiian mita nuo osaavat olla pahimmoillaan...

Parantelet ittes kuntoon :). Ei Pohojammaa mihinkaan karkaa (y)
 
Hui kamala sentaan! Toivottavasti todellakin on painumassa jo pois moinen kohtaus*halaan varovasti*...mie niin tiian mita nuo osaavat olla pahimmoillaan...

Parantelet ittes kuntoon :). Ei Pohojammaa mihinkaan karkaa (y)
Eihän se mihinkään karkaa mut kyllä mä siellä just nyt mielummin olisin.


Ja jos tosta miggekohtauksesta jotain hyvää pitää sanoa, niin parasta siinä oli se, että se alkoi helpottamaan jo iltapäivällä.
Ja se, että päivän ensimmäinen rööki tuli poltettua vasta äsken matkalla kauppaan.
 
Nyt on totta tosiaan lunta tulvillaan raikas talvi sää. Jos suu auki erehtyy kulkemaan ei saa yhtä, eikä kahtakaan hiutaletta suuhunsa. Siellä saa koko lumipallon verran kerralla :eek:. Aamu voi avartua aika mielenkiintoiseen maisemaan jos yönseudun tuolla vissiin tupruttaa :LOL:.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä