Boobabe
Nii. Mä en oo ollu.OK, mää oon ollu siellä vähän liikaakin viimesen parin vuoden aikana
Nii. Mä en oo ollu.OK, mää oon ollu siellä vähän liikaakin viimesen parin vuoden aikana
Jaaha. Mirri lentää.
Mä käyn siellä senverta usein, että kyl sellanenkin varmasti kohdallemme vielä osuuIhan oikiastiko? Normisti herään 8.30 iltavuoroon. Pitäs herätä aikaisemmin.
Mee sitku mulla on vapaapäivä.
KämmenenKenen kanssa?
*saapui ketjuun takaisin sängystä*
OkMä käyn siellä senverta usein, että kyl sellanenkin varmasti kohdallemme vielä osuu
Ota salmiakkii ja sit kahviiKahvi maistuu pahalle. Ekaks ei kannata syödä ksylitolitabletteja
Keittiö pitäisi raivata, iltapalaa laittaa jne.
Hei ihquu, ne on huolissaan susta.Kuukkeli kysy että et kai sä herranjestas autolla oo lähdössä kotiin kun on noin karmea sää.
Mitähelvvit??? Vähän lunta ilmassa ja paniikki päällä
Kuukkeli kysy että et kai sä herranjestas autolla oo lähdössä kotiin kun on noin karmea sää.
Mitähelvvit??? Vähän lunta ilmassa ja paniikki päällä
No oli pikanen sulla. Mä oon vieläkin sängyssä.Kenen kanssa?
*saapui ketjuun takaisin sängystä*
On hyvä yhdistelmäOta salmiakkii ja sit kahvii
Tätä ketjua lukiessa tulee aika pikaisesti...siis sängystä takaisinNo oli pikanen sulla. Mä oon vieläkin sängyssä.
Se on sillai laskettu, että paineilmapuhaltajalle tarttis maksaa palkkaa mut lämmitysvastus kytkeytyy päälle itsestään.VR yrittää pitää vaihteet toimintakykyisenä lämmittämällä niitä järjettömillä tehoilla. Mä näkisin juuri lämmittämisen syynä siihen, että pakkaslumisade tukkii vaihteet.
Miksei vaihteita pidetä avoimena lämmityksen sijaan paineilmalla puhaltaen, jolloin ei pakkaslumi tarttuisi kuumaan vaihteeseen kiinni vaan pöllyäisi pois
voi tuollahan voi tehdä vaikka mitä...lumienkeleitä...lumilyhtyjää..lumiukkoja...piirrellä lumeen..Käväisin ulkona. Pitäisikö tehdä jotain?
Ei nykytekniikalla ole mahdotonta rakentaa automaattista järjestelmää, joka puhaltais alhaaltapäin paineilmalla tarvittaessa vaihteen aukiSe on sillai laskettu, että paineilmapuhaltajalle tarttis maksaa palkkaa mut lämmitysvastus kytkeytyy päälle itsestään.
Tosin vaikkapa helsingin ratapihan pitäminen sähkövastuksilla sulana edes linnulauluun asti vaatis jokseenkin järjettömät tehot.
Mutta kun ei olla valmiit maksamaan asemapartioille palkkaa, eikä ydinvoimalallisesta sähköä, niin tehdään kuin aina ennenkin. Eli kerrotaan, että perkeleen talvi tuli taas.
No, ainakin huolestuaKäväisin nakuna ulkona. Pitäisikö tehdä jotain?
OK, mää oon ollu siellä vähän liikaakin viimesen parin vuoden aikana
Höpsistä höö, sut laitetaan pulkkaan lepositeillä kiinni ja viedään pulkkamäkeen mokoma kärttyNo, ainakin huolestua
hupsAi Boobiksen sängyssä?
No mutta Majuri.
Missa on tuosta kuvasta se ihunainen lumienkulin kuva ? Semmosia pittaa tehda ihan ja aina kun on tilaisuus ...Käväisin ulkona. Pitäisikö tehdä jotain?
Lumityöt tuossa pitäisi hoitaa huomauttaa topakkana.Missa on tuosta kuvasta se ihunainen lumienkulin kuva ? Semmosia pittaa tehda ihan ja aina kun on tilaisuus ...