The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tuskin aakookaan niin hullu on että ajais satoja kilometrejä känässä. Onks sillä edes autoo?
Missä kohtaa mä laitoin AaKoon kännissä ajamaan?

Ja jos ei sitten aja itse autolla niin mun puolesta istukoon täysin tyytyväisenä sitten linkin kyydissä tai tsutsutelkoon junalla, kunhan silloinkin perille pääsee turvallisesti :)
 
vierailija
Missä kohtaa mä laitoin AaKoon kännissä ajamaan?

Ja jos ei sitten aja itse autolla niin mun puolesta istukoon täysin tyytyväisenä sitten linkin kyydissä tai tsutsutelkoon junalla, kunhan silloinkin perille pääsee turvallisesti :)
Aina kun se on kännissä niin se alkaa jauhamaan siitä että on valan vannonut panssarikessu. Etkö muka ole pannut merkille?
 
No sitä sitte että aakoolle on ihan turha toivottaa turvallista ajomatkaa koska jokainen tajuaa että se menee Pohjanmaalle junalla. Jos selviää juna-asemalle.
No voi suuriharmitus sentään kun menin jo niin tekemään :)

Ja mä en ole AaKoon vartija ja vahti, niin en tiiä mitä on esim. tämän päivän aikana sanonu ja mitä jättäny sanomatta. Ainakaan tuossa ensimmäisessä viestissään, mikä koski reissuun lähtöä ei mitenkään maininnut sanaa panssaritorjuntakessu, mistä ois pitänyt vissiin päätellä heti olotilatkin..

Otatko rauhottavaa vihreetä teetä sinäkin :), kun tuntuu olevan suussa pissisiä muroja - sori vaan..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä