The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
*ufopääkkönen*

...huomenia...vissiinkin:barefoot::)...en kyllä uskalla kattoa kelloon toistamiseen, jos se vaikka näyttää uudestaan sen että...tää päivä meni ilusesti reisille:D!

...ja jos tuo pääkkönen ei olis tossa kiinni, niin sitäkin varmaan ettisin:D..oi ylösnousemus!! En valvo ennää ikuna, meen Pikkukakkosen jälkeen unille...
Huomenta sinnekin. Oltiin muksun kanssa aivan väsyjä eilen molemmat. Seiskan aikaan köllöteltiin jo sohvalla viltin alla puoliunisina. Onneksi muksu nukahti nopeasti ja nukkui koko yön. Taisikin nukkua kellonympäri, kuin myös.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Huomenta!

Tänä aamuna mellä oli lämmintä vessassa ja toisiksi lämpiminstä ehkä jääkaapissa (saattaa olla lastenhuoneessakin, en raaskinut avata ovea tarkistaakseni). Keittiö ja meidän makkari ilmeisesti alle kahdeksanasteisia.

Kyl se vaan nopsaan umpijäätyy koko talo kun ei viikkoon lämmitetä!
Jos lämpö talossa pääsee alle peruslämmön niin viimeistään silloin kannattaa kutsua minut paikalle kattomaan mikä on päin persettä.

Olen ihan varma siitä, että Ruutis, epek, tai päätön lisäkseni osaisivat homman kertavilkaisulla ja olen siinä käsityksessä, että nimimerkki "poika" on kaikkea muuta kuin poika.
 
Huomenta sinnekin. Oltiin muksun kanssa aivan väsyjä eilen molemmat. Seiskan aikaan köllöteltiin jo sohvalla viltin alla puoliunisina. Onneksi muksu nukahti nopeasti ja nukkui koko yön. Taisikin nukkua kellonympäri, kuin myös.
Oi teitä lutuisia onnekkaita:love:

Mä olin jo kotiutuessani ihan kuittipoikkiväsy mutta..kappas vaan:D, kun ilmapiiri on astettakaan sähikäisempi niin sitä piristyy ja sittenhän se meni jo överiväsyn puolelle..

Nyt sitten makselen eli tänään on parempi olo tekemättä mitään järjellistä...eli sutta ja sekundaa tiedossa sekä runsaasti sanomista :D
 
Oi teitä lutuisia onnekkaita:love:

Mä olin jo kotiutuessani ihan kuittipoikkiväsy mutta..kappas vaan:D, kun ilmapiiri on astettakaan sähikäisempi niin sitä piristyy ja sittenhän se meni jo överiväsyn puolelle..

Nyt sitten makselen eli tänään on parempi olo tekemättä mitään järjellistä...eli sutta ja sekundaa tiedossa sekä runsaasti sanomista :D
Pöivän agenda on täällä lyhyt ja ytimekäs: muksu kaverin kanssa leikkimään ja kotityöt. Sitten voi taas maata sohvalla. Sounds like a plan :D
 
...valkeaa unelmaa:love:..* * * *...

Ihanaa, lunta!! Ja satelee h i t a a s t i pehmeästi lisää:love:...ja pakkastakin vajaat viisi!!*hihkuu intona*
Täällä tuli kanssa sellanen ihana töpinä kun kävelin aamu unisena silmät täynnä unhiekkaa ja näin valkoisen maailman ikkunasta:ninja:

Tuu tänne niin saadaan yhteinen hepuli lumen kunniaksi
:love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
No joo,ei kuulostanu yhtään flunssaselta. Oharit teki.
Eli kyseessä ei ole mies.

Muutama asia joista tunnistaa miehen:

Mies ei tee "ohareita"
Mies ei koskaan lyö naista (oikein viisas mies ei koskaan yritä lyödä Muhammad Alia, Auvo Niiniketoa tai Pertti Ukkolaa vaikka olisi aihettakin, koska lopputuloksen voi arvata)
Mies kantaa vastuunsa
Mies ei ole hiiri. En edes minä.

Mies on semmoinen joka vie sinulta jalat alta loppuiäksesi.
Tai ainakin tekee parhaansa tehdäkseen niin.

Mikään tai kukaan vähempi ei ole mies.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä