*ritsailen sukkanauhoillani parit plektrat berberiisi*...*ja puhallan perään**vieno pyllistys pikkarit vilkkuen*
*ritsailen sukkanauhoillani parit plektrat berberiisi*...*ja puhallan perään**vieno pyllistys pikkarit vilkkuen*
Tytärsekö tuo eleviksen emannuuski osasi laulaa nuinni hyvin?
en tykkäää liian nopeeta ja hötkyilevä tahti
Just huomasin saman mutta vasta piipahdettuani kaupalla. Ja hankittuani kaikenlaisia leffaherkkuja kuten sipsejä, kermaviilidippejä, venäläisiä suolakurkkuja ja lakupussin.Jaahas, töllöttimestäkään ei tule mitään katsottavaa tänä iltana.
Iltaa!Iltaa pervåt
ai niin jooTytär
Iltaa sullekin vaikket mulle iltoja toivottanutkaan...kun ma oon vaan se ihunaIltaa pervåt
Jos Metallicaa pitää kuunnella niin kuunnellaan sit edes tota.
Metallican uusin ja HYVÄ!
Ristus!
oih ja voih *saa pienen*Jos Metallicaa pitää kuunnella niin kuunnellaan sit edes tota.
No miks vaan pervoja tervehdit? Entäs me siveelliset sipulit? Entäs minä...viaton?Iltaa pervåt
Tai tätäkiJos Metallicaa pitää kuunnella niin kuunnellaan sit edes tota.
No miks vaan pervoja tervehdit? Entäs me siveelliset sipulit? Entäs minä...viaton?
*tukehtuu akilliseen yskanpuuskaansa kun vetaa vaaraan henkeen**ufopaakkonen*No miks vaan pervoja tervehdit? Entäs me siveelliset sipulit? Entäs minä...viaton?
Lassen rumpujensoitosta voi olla montaakin mieltä.Ollos hilijaa nyt vaan. Mielettoman hyvat rumpu- ja kitara-revitykset !!
Mikäs näille kahdelle oikein tuli? *taputtaa kumpaakin selkäpuolelle ja tuputtaa kummallekin pastilleja* Nuin joko helepottaa?*tukehtuu akilliseen yskanpuuskaansa kun vetaa vaaraan henkeen**ufopaakkonen*
Elluuuuuu ...mie olin noppeempi, lallaspyy ..tai ihansejasamaKisuuuu
No miks vaan pervoja tervehdit? Entäs me siveelliset sipulit? Entäs minä...viaton?