Ei oo häpee olla nopeeNiin se ex- rouvakultanikin aina sanoi.
...pikaiset on aina hyvästä...sitä tiiäkään mitä kaikkea kerkee tehdä ...
Ei oo häpee olla nopeeNiin se ex- rouvakultanikin aina sanoi.
Pistä osote laatikkoon vaanMä en tiedä miten toi tapahtuu mutta jos joku tahtoo yrittää niin osoitteen saa yksityisviestillä.
ohhoh mitäs minun silmät oikein täältä lukevatkaan...ja minua kutsut pervoksi *asettuu haara asentoon nylkyttämään jälleen kerran*Ei oo häpee olla nopee
epek tuolla jo tarjosi apuaan sulleMä en tiedä miten toi tapahtuu mutta jos joku tahtoo yrittää niin osoitteen saa yksityisviestillä.
Puhe oli solmimisesta, ei murskaamisesta.Pistä osote laatikkoon vaan
No joojoo! Oikein nopee kun on niin ehtii hyvin saamaan ja panemaan ja laittamaan montakin paikkaa kuntoon ja ojennukseen ja kohdalleenohhoh mitäs minun silmät oikein täältä lukevatkaan...ja minua kutsut pervoksi *asettuu haara asentoon nylkyttämään jälleen kerran*
Poika ja tyttö oli treffeillä.Ei oo häpee olla nopee
Pienellä harjoittelulla ne saa kielellä rusetilleMä en tiedä miten toi tapahtuu mutta jos joku tahtoo yrittää niin osoitteen saa yksityisviestillä.
Poika ja tyttö oli treffeillä.
Poika kysyi tytöltä, että "tykkäätkös seksitouhuista"?
Tyttö vastasi: "Ööh, en nyt oikein tiedä".
Poika sanoi: "Niin, en minäkään niistä niin piittaa mutta jos sekstailtais nyt heti niin ehdittäis vielä yhdeksän leffaan".
en tykkäää liian nopeeta ja hötkyilevä tahti
Metallican uusin ja HYVÄ!
Ristus!
Ehkä hyvä siksi kun kuullostaa hieman samantapaiselta kuin Ride the Lightning, no hyvältä kuullostaa
Wohooo!! Tulipa kivasti puskista kylla!! Ihan torkeen hyva ..ja mika into aijilla !! (saakelin kone ja aakkoset...murrarrgh...)
Metallican uusin ja HYVÄ!
Ristus!
Ehkä hyvä siksi kun kuullostaa hieman samantapaiselta kuin Ride the Lightning, no hyvältä kuullostaa
Ollos hilijaa nyt vaan. Mielettoman hyvat rumpu- ja kitara-revitykset !!en tykkäää liian nopeeta ja hötkyilevä tahti
*vieno pyllistys pikkarit vilkkuen*Ollos hilijaa nyt vaan. Mielettoman hyvat rumpu- ja kitara-revitykset !!
pedistä petiin... paheksunNyt olis valmis taas petiin...reilun parin tunnin panot takana
aina jaksaa.
Älä viitti paheksua. Tuli tarpeeseen.pedistä petiin... paheksun