The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa :)
Jo toista päivää täysin jumissa ac/dc:n mahtavassa tuotannossa, eikä loppua meinaa vaan näkyä :coffee:*nylkyttää ketjulaisten lantioita ihan onnensa kukkuloilla*
Ulkona ei lumesta edelleenkään ole mitään tietoa ja sekös pientä elenaa harmittaa vaan ei auta itkeminen:cautious:
Kyykkyhaasteessa olen mennyt laskuissa sekaisin ja eilen unohdin tehdä puolet...mutta tänään olin kiltti ja tein 110 (y)
:coffee::love:
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Ma muuten nain varmaan taman seutukunnan viimoset joutsenpariskunnat harmaine poikasineen, awwww :love:... Olin kylla jo ihan varma etta kaikki ovat jo karistaneet taman maan polyset pois rapyloistaan, pari viikkoa sitten oli meinaa niin ilmatila taynnansa jos jonkinmoista siivekasta auroineen...

Huikean kauniita lintuja ovat, niin ylvaita ja jotenkin juhlalliisia :). Joutsenet siis.
Saas nähdä, jääkö meidän lahteen tänäkin vuonna yksi pariskunta. Jätevedenpuhditamolta valuu lämpimämpää vettä ja se pitää lahdenpohjukan sulana.
 
Saas nähdä, jääkö meidän lahteen tänäkin vuonna yksi pariskunta. Jätevedenpuhditamolta valuu lämpimämpää vettä ja se pitää lahdenpohjukan sulana.
Oi, ihan tottako siella somistaa maisemaa koko talven yli joutsenpari? Huikeeta...mutta hyva kait siina on olla kerran vesi sailyy lampimana ja ilmeisesti sapuskaakin on tarjolla. Mutta todella ekstoottista kylla :)!
 
No mulla on toi oikea polvi heikompi mutta ei se kovin ole valittanut, vähän narisi alkuun vaan nyt on ollut ihan kiltisti :)
Mulla on vasen ihan tolkuton, siksi pyrin tekemään kyykyt alas asti, lisäpainoilla ja maksimissaan kakskyt per päivä.

Toisinsanoen ehkä kerran kuussa kun ei oikein pysy mielessä moiset liikunnalliset haasteen milloinkaan :oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mulla on vasen ihan tolkuton, siksi pyrin tekemään kyykyt alas asti, lisäpainoilla ja maksimissaan kakskyt per päivä.

Toisinsanoen ehkä kerran kuussa kun ei oikein pysy mielessä moiset liikunnalliset haasteen milloinkaan :oops:
Mulla ei ole lisäpainoja mutta huomasin itse että polvi kestää paremmin mitä syvemmät kyykyt teen...siinä vaan meinaa välillä puhti loppua kesken jostain kumman syystä :oops: Mutta nyt jo olen huomaavinani, että takareidet on vahvistuneet eikä peräpääkään tunnu ainakaan pahemmalta kuin ennen:D
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Mulla ei ole lisäpainoja mutta huomasin itse että polvi kestää paremmin mitä syvemmät kyykyt teen...siinä vaan meinaa välillä puhti loppua kesken jostain kumman syystä :oops: Mutta nyt jo olen huomaavinani, että takareidet on vahvistuneet eikä peräpääkään tunnu ainakaan pahemmalta kuin ennen:D
Niinkuin liikunnassa muutenkin, niin itteänsä kuunnellen :).
Jos tuntuu pahalta tai jopa sattuu niin silloin kannattaa keskeyttää toviksi, kokeilla vaikka hiukan erilaisempaa kyykkyasentoakin..ja omaan tahtiin.

Reidet kiittää kyllä, peffasta puhumattakaan:love:...
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Niinkuin muutenkin, niin itteänsä kuunnellen :).
Jos tuntuu pahalta tai jopa sattuu niin silloin kannattaa keskeyttää toviksi, kokeilla vaikka hiukan erilaisempaa asentoakin..ja omaan tahtiin.

Reidet kiittää kyllä, peffasta puhumattakaan:love:...
Jos tuon lukee hiemankaan likaisella mielikuvituksella niin asiasisältö siirtyy toisiin sfääreihin.

Onneksi mielikuvitukseni ei ole kauhean likainen.
Ainakaan omasta mielestäni.
Tai ainaskaan vielä.
:ninja:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä