The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:D

..:cautious:...mä en sano kohta mitään kun sä rupeet heti oireileen tollain...


*sipisee*..."..älä työnnä kahta..ettei tule lasta.."...
Vissiinkaitjotenkiehkäpä...:unsure::whistle::D
Joo jotain tollasta se oli :D Mutta mutta kuinkas sinäKIN sen jutun olet kuullut? Sinä joka teet mun kanssa lumienkuleita ja pyydystelet kielelläsi lumihiutaleita...mokoma kiltti ja viaton :love::sneaky:
 
Joo jotain tollasta se oli :D Mutta mutta kuinkas sinäKIN sen jutun olet kuullut? Sinä joka teet mun kanssa lumienkuleita ja pyydystelet kielelläsi lumihiutaleita...mokoma kiltti ja viaton :love::sneaky:
Mihin mä nyt korvat laittasin*ufopääkkönen*? Tämmöset söpöset ja vallan viattomat ovatkin ja korvannipukoita myöten toisinaan ounoittavatkin...eikä se että moista oisin kuullu - lällättämisestä en puhunut mitn :) - mitenkään puista mun kiltteyttä ja viattomuuttani*räpsytiräpsyti ja kiillottaa kehäänsä entistäkin häikäisevämmäksi*:rolleyes::)
 
Laski pakkaselle tunti sitten. Jouduin raappimaan parkkikiekolla lasit kun duunista lähdin.
Tuosta lasien raapimisesta muistui mieleen, kun muutamia vuosia sitten eräs napuri sai päähänsä idean, jolla säästyy auton ikkunoiden raapimiselta.
Se pösilö viskas tuulilasille ämpärillisen kuumaa vettä 25 asteen pakkasessa ja menihän se arvatenkin paskaks koko tuulilasi
 
Ohi kurvattavien mummojen helmukset ainakin rutajaa mutta eihän tolle Elluselle voi helmoja etes laittaakaan kun sitten me ollaan kaikki nurin kun se kolttu kietoutuu kuitenkin jalaksen alle, olipa henkseleillä kiinnitettynä tai ei...
hei löysin gifsin sille hetkelle kun mä lennän meidän hiihtolenkillä pää edellä hankeen :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä