The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai mitäkö?! Talven odottamisen ja talven tulemisen riemua ja siihen väkisinkin uskomista ja lumihiutalehattaroimista :)?

Jep, ootko valmis? Mulla ois tässä aimo annos tätä omaa lumi tulee, talvi tulee, pakkanen panee- höttöhörhöpulveria puhallettavaksi toffolaan :)*puhaltaa posket pullolleen *


Hönkäsenkös?
Antaa tulla vaan, valot on jo ikkunassa ja villasukat jalassa :D
 
Taitaa Kisulla olla lappalainen tonttu mielessä kun haaveilee Lapista niin kovin
tui tui vaan :love:
Kiesusmaria sentään *ufopääkkönen*! Jotain rajaa tossa sun tahtomisessas todellakin kun nuin toljosilmäseksi ja pahasti tic- oireiseksi heittäydyt:cautious:

Mutta jos - mihin en usko pätkääkään- tänne ei mukamas tulis lunta, niin mä ja esikoinen ainakin viipotetaan Lappiin lumen ja pakkasen keskelle:)...nääh, tottakai noi kaks ihunaa otetaan kans mukaan (y)

Talvella pitää olla lunta ja pakkasta. Ei ole edes muuta vaihtoehtoa!Ei!
 
Antaa tulla vaan, valot on jo ikkunassa ja villasukat jalassa :D
Pidä villasukistas kiinni sitten :)!
Mää puhallan nyyt...*posket punaisina hönkäsen ja puhkun ja puhallan*!!


..tosin ihan *lääh puuh* en ollut varma tuosta lähetyssuunnasta *huitoo sisäilmaa käsillänsä ja huiskii loput henkosetkin parvekkeen ovesta ulos*...mutta jonnekin sitä nyt ainakin meni...
 
Pidä villasukistas kiinni sitten :)!
Mää puhallan nyyt...*posket punaisina hönkäsen ja puhkun ja puhallan*!!


..tosin ihan *lääh puuh* en ollut varma tuosta lähetyssuunnasta *huitoo sisäilmaa käsillänsä ja huiskii loput henkosetkin parvekkeen ovesta ulos*...mutta jonnekin sitä nyt ainakin meni...
Tuosta lääh puuh jutusta tuli mieleen se rallatus mitä joskus rallatettiin kun oltiin villejä, vapaita ja vielä niin viattomia ''Äh puh Pentti, työnnä vielä sentti, älä työnnä liikaa, ettei tule piikaa...'' emmä sitä loppua ees muista kuin se meni oikeesti :D
 
Tuosta lääh puuh jutusta tuli mieleen se rallatus mitä joskus rallatettiin kun oltiin villejä, vapaita ja vielä niin viattomia ''Äh puh Pentti, työnnä vielä sentti, älä työnnä liikaa, ettei tule piikaa...'' emmä sitä loppua ees muista kuin se meni oikeesti :D
:D

..:cautious:...mä en sano kohta mitään kun sä rupeet heti oireileen tollain...


*sipisee*..."..älä työnnä kahta..ettei tule lasta.."...
Vissiinkaitjotenkiehkäpä...:unsure::whistle::D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä