The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miltas siella muuten nayttaa? Onko siella ollenkaan enaa lunta vai ehtiko ne sieltakin jo sulaa pois?

Onhan se sitten jannanpaikkaa kylla, luulen etta narskutellaan kynsia kyynarpaita myoten pitkin ens viikkoa ja jarkkaajat varmaan veivaa rautakankisen letkeilla lanteilla pakkasastetansseja :D...
luonnonlunta ei oo juur lainkaan mutta sillä ei ole kisojen kannalta merkitys, nekun vaatii kunnon jääkerroksen joka kestää kisan rasitukset

ens viikolle on lupailtu hyviä lumetuskelejä että saattaa hyvinkin onnistua
 
luonnonlunta ei oo juur lainkaan mutta sillä ei ole kisojen kannalta merkitys, nekun vaatii kunnon jääkerroksen joka kestää kisan rasitukset

ens viikolle on lupailtu hyviä lumetuskelejä että saattaa hyvinkin onnistua
Jos nyt vaikka vahingossa olis noi ennusteet paikkaansa pitäviä :)

Eli pujottelun mc- avajaisia kohti vaan :)! Aiotkos mennä tunnelmaan mukaan? (pölöjä kysymys, tietenki meet ja ketjuun pitää tulla etes sen verta päivityksiä tekemään että näkyykö hyvin istuvia haalaripeppusia :p(y) )
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Jos nyt vaikka vahingossa olis noi ennusteet paikkaansa pitäviä :)

Eli pujottelun mc- avajaisia kohti vaan :)! Aiotkos mennä tunnelmaan mukaan? (pölöjä kysymys, tietenki meet ja ketjuun pitää tulla etes sen verta päivityksiä tekemään että näkyykö hyvin istuvia haalaripeppusia :p(y) )
laitetaan tulemaan päivitystä haalaripepuista jos kisat pidetään
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Huomenii. Tai päivää. Tai ihan mitä vaan.

Päätettiin illalla ajella kotikotiin saunomaan ja hakemaan talvirenkaita.
Näyttää hirveältä toi sääennuste. Ellei tänä vuonna enää sula ja nouse kunnolla plussalle, olen mä konkurssissa. Tai no, jos joku lainaa kuuskyttonnia vakuuksitta tai takaajitta, selviän kyllä.

Argh.:confused:
 
Huomenii. Tai päivää. Tai ihan mitä vaan.

Päätettiin illalla ajella kotikotiin saunomaan ja hakemaan talvirenkaita.
Näyttää hirveältä toi sääennuste. Ellei tänä vuonna enää sula ja nouse kunnolla plussalle, olen mä konkurssissa. Tai no, jos joku lainaa kuuskyttonnia vakuuksitta tai takaajitta, selviän kyllä.

Argh.:confused:
eiköhän tollanen pikkusumma aina järjesty
 
Päivää på kettingen.
Päivän asiat hoidettu. Parturissakin kerkesin käydä. Nyt ei kukaan hetkeen hauku hipiksi kun hiusmalli on kopsattu yhdysvaltain merijalkaväestä; 9mm päältä ja 3mm muualta.

Ilmaiskirjasaaliina
Tito Colliander - Ristisaatto
Paulo Coelho - Alkemisti
Paasilinna - Auta Armias
Bunty Cutler - 211 asiaa, jotka joka mimmin pitäisi tietää
ja savonkiälinen Asterix

Naapurin kitarasankari näytti istuvan nurkkabaarissa joten painun sinne kysymään kuulumisiaan. Toivottavasti siinä ei mene viikkoa kuten viimeksi.
Olkaahan te ihmisiksi sillä aikaa. Mä ja kitarasankari hoidetaan tänään hulttiointi, huonot tavat ja pahalta haiseminen niin teidän ei tartte. Delegointia ja vastuunjakoa nääs.

Mukavaa iltaa ja alkanutta viikkoa juuri sinulle.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä