The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tää ilta on ihan per*eestä tai ei vaan tää ilta vaan kaikki päivät ja illat. Ei riitä et menettää aina miehen niin nyt menetän kaveritkin:cry:
En mä sovi niiden piireihin enää ollenkaan,niillä on vaan lapset ja mammapiirit ja lapsijumpat ja äitikerhot ja mitä kaikkia niitä on.Mä en mahu enää mihinkään ja tää on ihan tosi. En mä pääse niitte elämään enää kun ei niiillä oo ikinä aikaa.Ymmärän senkin mut silti. Ihan helvetin yksinäinen olo:cry:
No niin, nyt voit opetella tekemään puukenkiä oheisen videon avulla

 
Putoskohan jääkisulta viikonloppuna hame tai housut jonkun auttamana.:rolleyes:
Otatko poppareita:)*tarjoaa isosta kulhosta*...mäkin otan*kahmasee kourallisen*

Mietitäänkö yhessä...vaihtoehdot kun ovat että
a) saattoi ehkä hame tipahtaa
b) saattoi ehkä housut tipahtaa
c) meeppä ja tiiäppä
d) saatto olla ja tippua Jonkun auttamana
e) saatto olla ja tippua ilman Jonkun auttamista
f) tosin mä en tunne ketään Jokua..tiiätkö sä..
g) tuleeko silmien pyörittelystä silimät kippeiks vaiko pääkkönen kippeeks
h) otatko lissää poppareita :)...
 
Kakuntekele uunissa :)
Tirpana jo unessa:love:
Ja nää kaks vellosta..no, kohta unilla hekin kun tokkeentuvat tosta naurunräkätyksestä :)

Skyfallia toisella silmällä :)
Ja...ihan tuli mieleen että mun syömishommelit on unohtunu kokonaan:barefoot: eli vissiin jotain tarttis tehdä...

..ettei tule mörkiäisunikuvia sitten nähdyksi :)
 
Kiitos olkapäistä. Hyvät yöt.
Eläpä kehtaa nyt nuin tinkunen*halaan*

(mä oon vitkuttimen kans mikä on hidas ja toimii miten sattuu..)

Miten niin et mahdu kavereittes elämään? Mene mukaan kun ne menee johonkin äitikerhoon! Eri asia sitten jos eivät ota mukaan, silloin se on heidän menetyksensä...mutta elä kuitenkaan siltoja rupee polttelemaan. Se kun on turhan hinnakasta ja äärimmäisen satuttavaa...vaikka eipä tuokaan hyvältä tunnu.

Toivottavasti kaverisi hoksaavat aukaista silmänsä ja huomaavat ettei koskaan oo kavereita liiaksi*halaaruttaan vieläkin*
 
Joku on epek.
..ja sittenhän mulla oli*plärää taaksepäin*

..jokusena vissiin poikakin ja pääkkön..päätönki vissiin..otetaan samaan völjyyn ja remmiin mukaan ehdottomasti AaKookin ja...mulla on sutinaa tässä myös kiihtyneemmässä määrin ton joulupukinkin kanssa niin:rolleyes:...
Ai ni!! Ja miten saatoinkaan unohtaa Ellusen *ufopääkkönen*..rakas kohellussiskoni:love:

Kuule, rauhaa ja rakkautta vaan sullekin, multa löytyy lovee :)...:Dja ihan selkeesti on verensokerit hukassa!
 
vierailija
..ja sittenhän mulla oli*plärää taaksepäin*

..jokusena vissiin poikakin ja pääkkön..päätönki vissiin..otetaan samaan völjyyn ja remmiin mukaan ehdottomasti AaKookin ja...mulla on sutinaa tässä myös kiihtyneemmässä määrin ton joulupukinkin kanssa niin:rolleyes:...
Ai ni!! Ja miten saatoinkaan unohtaa Ellusen *ufopääkkönen*..rakas kohellussiskoni:love:

Kuule, rauhaa ja rakkautta vaan sullekin, multa löytyy lovee :)...:Dja ihan selkeesti on verensokerit hukassa!
Ainahan sitä voi kierrellä ja kaarrella vastauksessaan.(y) Eikä sitä koskaan tiedä mistä sen jonkun ihanan ihmisen löytää. Rakkaushan on kiva juttu, onnittelut teille.:love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä