The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Taisit just saada popparit halvalla.
Helmat korvissa on ihan turhaa. En mä jaksa juosta naisten perässä vaikka helmat olis kuinka korvissa.
Jos on tarkoitus, että mä lähden perään niin ei pidä juosta. Helmat korvissa kävely vois toimiakin.
Kuules, nöy hätä...mietis nyt, soon Ellunen joka menee helmat korvissa eli..nainen on kohta sokeena kun ne helmukset pyyhkäsee pään yli..

Oota vaa, kohta kuuluu kolinaa ja sitten on maisema valkoisena kun poppareita sataa ja sitten kuuluu Ellusen räkätystä kun ressu yrittää selviytyä helmuksiensa kanssa tolpilleen.

Ja tää on ihan faktanakki(y)
 
Kuules, nöy hätä...mietis nyt, soon Ellunen joka menee helmat korvissa eli..nainen on kohta sokeena kun ne helmukset pyyhkäsee pään yli..

Oota vaa, kohta kuuluu kolinaa ja sitten on maisema valkoisena kun poppareita sataa ja sitten kuuluu Ellusen räkätystä kun ressu yrittää selviytyä helmuksiensa kanssa tolpilleen.

Ja tää on ihan faktanakki(y)
*Nyökyttelee seläntakana tomerana* Nii-in ak, kuuntele Kisua, se tietää mistä puhuu :):love:
 
*Nyökyttelee seläntakana tomerana* Nii-in ak, kuuntele Kisua, se tietää mistä puhuu :):love:
Hameet on vaarallisia:cautious:

Otatko jääpalapussukan vai läjän laastareita*tarjoaa molempia*

..ja heitä se hameenkutale hitoksiin jo*kattoo tota epätoivosta jalkojen ja käsien sekametelisoppaäherrystä*

Tosta tuu taas mitn...*kiskasee hameen mäelle*...nuin, kato heti helpotti:)*hymyilee hellästi ja ookoo pitsipunttien pitsit suoriksi*
 
Hameet on vaarallisia:cautious:

Otatko jääpalapussukan vai läjän laastareita*tarjoaa molempia*

..ja heitä se hameenkutale hitoksiin jo*kattoo tota epätoivosta jalkojen ja käsien sekametelisoppaäherrystä*

Tosta tuu taas mitn...*kiskasee hameen mäelle*...nuin, kato heti helpotti:)*hymyilee hellästi ja ookoo pitsipunttien pitsit suoriksi*
Mulla muuten meinasi pudota hame tänään pariin otteeseen päältä :oops: Tää on sellanen tooooosi pitkä ja vyötäröltä hitusen liian löysä:rolleyes:
 
Kävimme jälkikasvun kanssa rakentavaa, kasvatuksellista keskustelua sen jälkeen, kun hän päätti ulkona ollessamme karata ja mennä pimpottamaan naapurin ovikelloa hieman epäsopivaan aikaan:

- Äiti, mun mielestä sun pitäis pyytää anteeks kun sä suutuit mulle.
- No mietippä kenen tässä pitäis pyytää anteeks.
- No sun.
- Katoppa peiliin ja mieti toisen kerran.
*lapsi menee vessaan*
- Äiti, siellä peilissä oli semmonen nuoli mikä osotti sua kohti, eli sun pitäis pyytää anteeksi multa.

Yritähän tässä sitten olla vakava ja uskottava auktoriteetti.
 
Huomenna seikkailuillaan pitää löytää tie karvarille.
Tänä aamuna suihkun jälkeen aloin kaivata kampaa.
Se on sen merkki, että tukka on liian hippi.
Et sä muista että Hipit on rautaa? (y):)
Mä tykkään hipeistä, ne on jotenkin sellasia rentoja joiden mielestä elämässä tärkeintä ja kauneinta on rakkaus ja rauha:love:

Huomaan itsestäni nykyään, että olen uskaltautunut pitkästä aikaa tuntemaan noista tunteista ainakin ensiksi mainittua, vaikka se onkin niin hemmetin pelottavaakin :oops:
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Jumalantähden*ufopääkkönen*...henkselit sun käsissäs on jo niin vaarallista välinettä että epäilen tuota tappamisen miettimistä...

Nääh, elä tappase :)

Pussase mieluummin:love:
Nyt saunaan puistun :)
Joo varsinkin käsissä:whistle:
On ne mun olkapäiltä joskus paukahtaneet omiin silmiinkin, siis joskus lapsena kun halusin farkkuihini veljeni henkselit :alien:
 
Kävimme jälkikasvun kanssa rakentavaa, kasvatuksellista keskustelua sen jälkeen, kun hän päätti ulkona ollessamme karata ja mennä pimpottamaan naapurin ovikelloa hieman epäsopivaan aikaan:
Villen vanhempia alkoi seksittämään, joten laittoivat Villen (7v) parvekkeelle tehtävänään raportoida mitä pihalla tapahtuu.
Hetken päästä alkoi parvekkeelta kuulua
... Lissu on keinussa
... Lahtisen täti ulkoiluttaa koiraa
... Niemisen setä tulee viinakaupasta
... Virtasilla sekstaillaan...
Jolloin isä ryntäsi parvekkeelle katsomaan mitä Villepoika oikein näkee, mutta isä ei nähnyt mitään. Niinpä isä kysyi Villeltä, että mistä tuon viimeksimainitun keksit?
Ville vastasi: "No kun Kallekin on komennettu parvekkeelle."
 
Tää ilta on ihan per*eestä tai ei vaan tää ilta vaan kaikki päivät ja illat. Ei riitä et menettää aina miehen niin nyt menetän kaveritkin:cry:
En mä sovi niiden piireihin enää ollenkaan,niillä on vaan lapset ja mammapiirit ja lapsijumpat ja äitikerhot ja mitä kaikkia niitä on.Mä en mahu enää mihinkään ja tää on ihan tosi. En mä pääse niitte elämään enää kun ei niiillä oo ikinä aikaa.Ymmärän senkin mut silti. Ihan helvetin yksinäinen olo:cry:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä