GNLD!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kisuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en lukenut koko viestiketjua,mutta muissa samantyyppisissä jälleenmyyntijutuissa sitä vasta tyrkytetään!!eräs kaveri mukana tupperissa,ja väh. kerran viikossa,joskus useamminkin,tulee viestiä kutsuista,emännänlahjoista sun muista!!!ÄRSYTTÄÄ!

Hei,
Suosittelen mukaan tuloa.

Aloituspaketti maksaa 65e ja sisältää tuoteinformaatiosalkun.

Lisäksi organisaatio järjestää ilmaiseksi korkeasti koulutettujen henkilöiden luennoimia terveysaiheisia luentoja mm. syksyllä Dr. Hooperin luento immuunipuolustuksen vahvistamisesta.

Pienellä riskillä pääset mukaan maailmanlaajuisen perheen toimintaan jossa sinunei tarvitse olla yksin.
Tänä yt-neuvottelujen kulta-aikana päätät itse koska "työsuhteesi" päätät, on myös omista panoksistasi kiinni kuinka paljon tienaat tai sijoitat aikaasi toimintaan.
Tässä all työtarjous josta on vaikea kieltäytyä:
Avoimet ty

Ja vielä linkki sivustoon josta näet tuotteet:

Golden Store

Kaava on yksinkertainen, käytä tuotteita, puhu niistä ja hanki käyttäjiä/jälleenmyyjiä linjaasi.

Kaikki kun käyttävät vähän, niistä kertyy iso puro ja kaikki tienaavat!

Yksinkertaista!

[QUOTE="vieras";25392704]Miksi pitää olla toiminimi provikoiden maksuun? :O Monessa muussa firmassa ei vaadita edes y-tunnusta, jotta saa provikkansa... ;)[/QUOTE]

"Normaali työstäkin" maksat veroja. Verottomanako ajattelit, että nämä huippumyyjät ovat tienestinsä tästä netonneet? Heijänki veroeuronsa teitä työttömiä elättää, että siitäpä sitten vertailemaan yritystä, jossa ei tartte veroja maksaa ja toista, joka ainakin näennäisesti toimii rehellisesti.

On tätä mullekin tyrkytetty ja tuotteitakin olen kokeillut. Heleppo se on huudella, jos ei ole itellä kokemusta tai on muuten vaan niin pirskatin hyvä, että tietää kaiken ilman, että viitsii sen kummemmin ottaa asioista selvää. Eipä taida olla olemassa sellaista asiaa, kuin ilmainen lounas, joten ihan työtä tässäkin hommassa saa tehdä, jos meinaa edes jotain ekstraa saada.

Sivusta olen seurannut, kun sukulainen häärää GNLD:ssä ja näemmä se hänellä kannattaa. Siitä vaan, jos haluaa kulkea kokouksissa huutelemassa hallelujaa ja uskoo tuotteisiin tai mihin tahansa. Se ei taida olla meiltä "taviksilta" pois.

Kokemuksesta voin sanoa, että homma on ihan oikeata työtä, jos haluaa menestyä. Jos tekee osansa ja päivittää tietonsa tuotteiden vaikutuksista hommasta saa elantonsa. Tuotteet on uskomattoman hyviä, vaikkakin kalliita, jos ei itse ole jälleenmyyjä. Sitoutumiskammoisia juttu hermostuttaa, koska porukka on tiivis mutta toisaalta tunnelma ja tapahtumat ovat innostavia. Jutut äkkirikastumisista on ihan kivoja, mutta vaatii hirveästi oikeita kontakteja eli oikeita myyntitykkejä omaan organisaatioon. Normimyyjät tekee perustyötä ja ansaitsee perusansiot. Sehän on tavallista elämässä; joku tekee normaalisti ja elää, toinen panostaa ja menestyy.
Äänekkäät kritisoijat ovat eräänlaisia luusereita, joilla on tavallinen duuni, josta saa tavallisen palkan. Se ei innosta innovaatioihin, riskinottoon tai itsensä haastamiseen. Toisaalta joku näkee riskin liian suureksi vähäisten varojen suhteen. Kumpikaan vaihtoehto ei tee oikeutta mahdollisuuksien funktioon. Tuotteet on huippuja, mutta markkinointi vähän Stockmannista poikkeava. Jos kantaa rahansa Stockalle, kukaan ei valita. Goldenille irvaillaan, vaikka tuotteet toimii.
Itse olen luuseri. Liian varma elämä houkutti ja esilläolo vaivaannutti liikaa. Tuotteista jäi viiden vuoden täysi immuniteetti lentsuihin ja muihin vaivoihin, jotka tulevat taas takaisin. Koko perheelle.
Kun juttuun tutustuu, tekniikassa ei ole mitään filunkia. Jos tekee osansa, se palkitsee. Jos jäät makaamaan, se kostautuu. On väärin ajatella, että viiden vuoden päästä voi oikaista raajat, koska organisaatio vaatii huolenpitoa. Harva sähköasentaja aloittaa uransa moisia haaveillen.
Hallelujaa huutelu kommentissa on varsin halventavaa, jos ei tiedä mitä tekstin merkitys todellisuudessa tarkoittaa...

Kyllä ärsyttää katella kun ihmiset jotka eivät ole ikinä olleet missään verkostossa puhuvat kovaan ääneen kaikkea ja antavat täällä elämänohjeita jonkin nimimerkin takaa tietämättä mistä puhuvat.

Pyramiidit ja verkostot menee sekasin ym.

Tuotteita ei myydä vaan suositellaan aivan kuten kampaamokäyntiä tai punttisalia, eikä todella tarvitse olla myyjä työssä onnistuaksesi. Kaikenlisäksi henkilö joka sinut on saanut mukaan on velvollinen kouluttamaan sinut ja opettamaan asiat että pääset alkuun.

Pitkäjänteistä sitoutumista tarvitaan, ei angry bitdsiäkään yhdessä yössä tehty!!!

Voisitteko lopettaa täällä jauhamisen ja ottakaa selvää ihmisiltä jotka ovat mukana toiminnassa ja tuntevat systeemin.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26828010:
Tuollaiset pyramidit ja verkostot perustuvat ensisijaisesti jo olemassaolevien kaverisuhteiden kaupalliseen hyödyntämiseen! Vastustan! Jos olisin bisneshenkilö, pyrkisin pitämään kaverit ja asiakkaat erillään.

Ja höpönlöpön! Itse olen mukana eräässä toisessa suoramyyntiin perustuvassa konseptissa, enkä ole monellekaan kaverille edes kutsuja pitänyt. Ovat ostaneet kyllä tuotteita, mutta omasta tahdostaan, sillä inhoan itsekin tyrkyttämistä.

Olen muutaman edellisen kanssa siinä samaa mieltä, että usein näissä ketjuissa kovinta meteliä pitää ne, joilla ei ole minkään valtakunnan kokemusta asiasta ja joilta menee helposti puurot ja vellit sekaisin (siis noiden pyramidien, verkostomarkkinointien, suoramyyntien jne suhteen), mutta en mä nyt sentään näitä tietämättömiä ala luusereiksi, poloiksi tmv. haukkumaan... :( Myös verkostoijat saa olla fiksuja, jos haluaa, että bisneksensä menestyy. Tuo hyökkäävä tyyli voi kääntyä jossain kohden vastaan... ;)

[QUOTE="vieras";26828735]Tuo hyökkäävä tyyli voi kääntyä jossain kohden vastaan... ;)[/QUOTE]

Heh. Mä oon palstalla hyvinkin rauhallinen. Livenä olen niin äksy, että mua joutuu rauhoittelemaan, etten hyppisi tasajalkaa lattioita rikki.

Pari kaveria molemmat tahoillaan yritti saada GNLD-toimintaan mukaan joskus 90-luvun puolivälissä, homma meni siihen asti että melkein meni kaverisuhteet sen jatkuvan vonkaamisen ja tyrkyttämisen ja palavereihin raahaamiseen takia. Risteilyllekin toinen vei muka kerran kaverina ja sitten siellä aamulla selivisi että nyt pidetäänkin palaveri. Ei jumalauta, sen jälkeen ei vähään aikaan puhuttu. En lähtenyt mukaan ja nämä kummatkin silloiset sankarit luopuivat touhusta sen jälkeen vielä pari vuotta sinniteltyään.

Pyramidi on pyramidi, vain huipulla olevat pärjäävät ja muut tekevät työn.

Alkuperäinen kirjoittaja ei ikinä;26828830:

En tunne GNLD:n toimintatapaa, mutta ei se kyllä perinteinen pyramidipeli voi olla koska se löytyy myös asml:n (ent. suoramarkkinointiliitto) listoilta. Kuinkas pitkälle alaspäin provikat kertyy? Eli jos on vaikka 20 ihmistä alalinjassa suorassa ketjussa, niin saako niistä kaikista provikan vai vaan johonkin tiettyyn polveen asti?

Olen käyttänyt GNLD:n tuotteita jo 20 v. ja välillä kokeillut muutakin, en vaihtaisi pois. Itse en ole jälleenmyyjä mutta tuotteet aivan mahtavan hyviä. Suosittelen kokelemaan!

Mä ole kaks vuotta paiskinu gnld parissa hommia ja olen todella tyytyväinen ja sukulaiset sekä ystävätkin ovat,olen parantunut käyttämällä gnldn ravintolisiä,vatsani on kunnossa taas ja paniikkihäiriöt ja muut rempat on menneet,joka haukkuu tuotteita paskoiksi niin älkää minua uskoko uskokaa tuotteisiin!
rekisteröiminen on 65€ ja sen jälkeen 52€vuosi ei kallis kun on hyvä koulutus,matkoja ulkomaille ja suomessa myös saa reissata,useimmat luennot on ilmasia,tuoteet loistavia kaikki,kyllä on johtava organisaatio GNLD

[QUOTE="Pupuli";29993992]Mä ole kaks vuotta paiskinu gnld parissa hommia ja olen todella tyytyväinen ja sukulaiset sekä ystävätkin ovat,olen parantunut käyttämällä gnldn ravintolisiä,vatsani on kunnossa taas ja paniikkihäiriöt ja muut rempat on menneet,joka haukkuu tuotteita paskoiksi niin älkää minua uskoko uskokaa tuotteisiin!
rekisteröiminen on 65€ ja sen jälkeen 52€vuosi ei kallis kun on hyvä koulutus,matkoja ulkomaille ja suomessa myös saa reissata,useimmat luennot on ilmasia,tuoteet loistavia kaikki,kyllä on johtava organisaatio GNLD[/QUOTE]

Niin siis oletko rikastunut vai et

Pasilassa pyöri joskus -97 gnld-rinki, jonka toiminta perustui puhtaasti jälleenmyyjien pestaamiseen ja sitä kautta valtavien tukkuerien myyntiin. Lupailtiin, että mukaan pääsee 5000 markalla, mutta 10000:lla etenet nopeammin. No parhaat kusettajat saivat rahaa, mutta tavalliset tallaajat kymppi-tonnilla aineita. Itse lähdin kokeillen mukaan, mutta huomasin kusetuksen melkein välittömästi ja lopetin, enkä menettänyt rahaa. Eräätkin tutut möivät kuplavolkkarin, että pääsivät mukaan, saivat sitten koko rahalla aineita, mutta eivät muuta. Perästäpäin minulle soitteli joku gnld:n mies ja kyseli vähän mielipiteitäni Pasilan yksikön toiminnasta. Oli kuulemma tutkinta päällä ihan firman puolesta. Eli ilmeisesti itse yritys yrittää toimia oikein, mutta jotkut tyypit pilaavat ahneuksissaan koko toiminnan.

Olen gnld: jälleenmyyjä.
Liittymismaksuista sen verran että se on vuodeksi kerrallaan, eli pitää uusia jäsenyys kerran vuodessa. Alotus on sen 65e ja sen jälkeen jäsenyyden uusiminen 50e vuoden välein. Lasku tulee kerran vuodessa postiluukusta. :)

Kun lähtee jälleenmyyjäksi saa tuotteet 20% halvemmalla ja kun myyntiä tulee enemmän ja nousee arvotasolla ylemmäksi esim. managerista senior manageriksi saa tuotteet tilattua entistä halvemmalla.
Joo ja toi on ihan täyttä paskaa ja kusetusta koko homma mä tiedän koska mä olin kuuntelemassa tota hommaa niiden seminaarissa ja otin niiden autojen rekkareita ylös niin yllätys ne oli vuokrattu eikä omia niin kun ne kovasti väitti. Ei siellä tienaa muu kuka on sen perustanut niin se kusetus menee eteenpäin

Joo ja toi on ihan täyttä paskaa ja kusetusta koko homma mä tiedän koska mä olin kuuntelemassa tota hommaa niiden seminaarissa ja otin niiden autojen rekkareita ylös niin yllätys ne oli vuokrattu eikä omia niin kun ne kovasti väitti. Ei siellä tienaa muu kuka on sen perustanut niin se kusetus menee eteenpäin
Joo..Kyllä olen samaa mieltä. Olen ollut vuoden mukana vuosina 2006-2007. Hommasin kolmattakymmentä uutta jälleenmyyjää, ja tietenkin jouduin reissaamaan jonkin verran asian eteen. Kyllähän ne yrityksen tilaisuudet oli hupaisia tilaisuuksia ja aika kului ihan mukavasti. Tuosta hommasta jäin 5000 euroa miinukselle ja ystävät kaikkosi. Tosiasiahan on että minunkin työstä provikat meni kauemmin mukana olleille.Toki tuotteet sai edullisemmin kuin jos olisi ostanut ne toiselta. Nämä tuotteethan on juuri sillä niin sairaan kalliita kun hinnasta menee senkin seittemälle provikat. Jos tuotteet myytäisi kaupan hyllyllä niin hinta olisi noin 70 prosenttia halvempi. Tuotteet on varmaan hyviä, mutta tuon kalleuden takia olen viime vuosina kiertänyt ne kaukaa. Vastaavia aineita löytyy apteekista. On mulla vieläkin joitakin purkkeja kaapin nurkassa. Joku gnld:läinen saisi ne halvalla, en ole kaupannutkaan niitä kellekään säilyttääkseni loput kaverini.

Pari kaveria molemmat tahoillaan yritti saada GNLD-toimintaan mukaan joskus 90-luvun puolivälissä, homma meni siihen asti että melkein meni kaverisuhteet sen jatkuvan vonkaamisen ja tyrkyttämisen ja palavereihin raahaamiseen takia. Risteilyllekin toinen vei muka kerran kaverina ja sitten siellä aamulla selivisi että nyt pidetäänkin palaveri. Ei jumalauta, sen jälkeen ei vähään aikaan puhuttu. En lähtenyt mukaan ja nämä kummatkin silloiset sankarit luopuivat touhusta sen jälkeen vielä pari vuotta sinniteltyään.

Tämä ei ole pyramidi! Jos teet työtä omien tulojesi eteen voit tienata enemmän kuin ylälinja!

Yhteistyössä