Eikun toinen käsi leikki....joystickilläOliko ne kaikki yksikätisiä?
Eikun toinen käsi leikki....joystickilläOliko ne kaikki yksikätisiä?
Kummallista kyllä, täälläkin unilaatikko alkaa näyttää oudon houkuttelevalta.päiväunille välillä. ei jaksa enää hereillä.
Mainoslause:ja skyr mustikkapiirakka rahkaa.
Mikä mahtava makuyhistelmä.
Mitkä temput? Jos me puhutaan samoista tempuista niin mä en nuku ikinä ennenkuin temppuilen itseni kanssaMäpä hain syötävää, nyt tuli nälkä....tähän hiivatin aikaan yöstä.
Kirsikkatomaatteja iso ämpäri ja skyr mustikkapiirakka rahkaa.
Mikä mahtava makuyhistelmä.
Hattaran kuvia teille jotka aiotte jo köllimään.
Taidan tehä kohta temput, luultavasti moneen kertaan, että sais unen päästä kii.
Muuten varmaan tulee valvottua koko yö.
Akrobatiaa: voltteja ja sen sellasta.Mitkä temput? Jos me puhutaan samoista tempuista niin mä en nuku ikinä ennenkuin temppuilen itseni kanssa
Joo no sitten me puhutaan eri tempuista Tai no joo, kyllähän siinä notkeuttakin voidaan vaatia *mietteliäänä* Nääh...mä ainakin tykkään temppuilla iltaisin...aamuisin...jne...Akrobatiaa: voltteja ja sen sellasta.
Temppuilu on kyllä ihan tervettä. *nykii haarakiilaa*Joo no sitten me puhutaan eri tempuista Tai no joo, kyllähän siinä notkeuttakin voidaan vaatia *mietteliäänä* Nääh...mä ainakin tykkään temppuilla iltaisin...aamuisin...jne...
Se on muuten tervettä ja sen takia kannattaa nukkua ainakin joku paikka paljaanaTemppuilu on kyllä ihan tervettä. *nykii haarakiilaa*
Joo aletaan vaan *sipsuttaa omaan sänkyynsä*Aletaan sit hommiin niin ei tarvi koko yötä valvoo.
Hattarankuvia Ellu.
Jos ei painu sovinnolla niin lisää painojaHuomenta!
Reilu tunti aikaa, sit pitäis painua.
täällä on tullu just sen verran että on alkanut muodostumaan jalanjälkiä
Jopas nukutti hyvin vaan ei nukuta enää, eli huomenta kaikille
Kumpa tänään tulisi kunnolla lunta *toivootoivoo*
Sinä onnekas Olis täälläkin, mä piristyn aina lumesta tähän aikaan vuodesta.täällä on tullu just sen verran että on alkanut muodostumaan jalanjälkiä
kyllähän se piristää ja antaa valoa pimeyteenSinä onnekas Olis täälläkin, mä piristyn aina lumesta tähän aikaan vuodesta.
Samaa mieltä, varsinkin juuri kevät aikaan tulee muuten joka paikka täyteen lumisohjoa ja vettä...mutta tähän aikaan vuodesta mä tykkään kuin pieni lapsi lumestakyllähän se piristää ja antaa valoa pimeyteen
kun vaan ei tulis taas aivan älyttömästi
+ lumen kantaminen pois kaduilta maksaa messinkiäSamaa mieltä, varsinkin juuri kevät aikaan tulee muuten joka paikka täyteen lumisohjoa ja vettä...mutta tähän aikaan vuodesta mä tykkään kuin pieni lapsi lumesta
en edes uskalla kysyä mitä tuo valkoinen töhnä sun kasvoilla onPÄIVÄ JO
Partavaahtoo tietenkien edes uskalla kysyä mitä tuo valkoinen töhnä sun kasvoilla on
Muttaaaaa+ lumen kantaminen pois kaduilta maksaa messinkiä
+ aiheuttaa liikenneonnettomuuksia
+ aiheuttaa metsätuhoja
+ aiheuttaa sähkökatkoja
kohtuumäärä on ihan jees