The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sehän on epekki itse.
Hitsi mistä tunnistit vaikka oli naamari päällä?

Eiku siehän olit se kesäkuussa oliko 4.6 eukko. Tai 7.6? Eikäkö varmasti se pervo joka kävi 9.6 eikä milhän älynny lähtiä poies. Tai 12.6 saatoit olla kans, se oli kyllä meleko pikaset auton konepellin päällä mut siehän kävit viikkoa myöhemmin 19.6 uuvestaan. Siitäkhän mie niin erikoisia muista.
Tai ne kaks jokka käväs siinä välissä. Siis oliko tuo kesäkuussa?
Heinäkuussaki niin emmie kaikkia muista, tai ei ollukhan kethän kun miehän olin kalassa. Elokuussakhan ko kymmenkunta. Mikä kuu se nyt on?
 
Viimeksi muokattu:
Vastailinpa tuossa pariin bändi- ilmoitukseen.
Ei sillä, että olis hirveetä kipinää vaan sillä että olis meikäläiselle ihan tervettä joskus tehdä muutakin kuin viettää iltansa haisemalla pahalle nukkumaluukussa puhumattakaan nurkkabaarista.
Heiii, tuosta ma tykkaan - oikeeta puhetta :)!
Todellakin toivon etta natsaa ja nappaa ja kolahtaa kunnolla, musiikilla kun on se oma ihanasti mukaansa ottava ja valloittava taikajuttunsa :)...

Ja heiii...jokos oot hommannut sen vihkosen ja kunnon kynan minne laittelet niita sanoituksiasi :)? Kykyja kun miehella on vaikka ja muillekin hiukan annettavaksi...
 
Ja heiii...jokos oot hommannut sen vihkosen ja kunnon kynan minne laittelet niita sanoituksiasi :)? Kykyja kun miehella on vaikka ja muillekin hiukan annettavaksi...
Ei ole tarvetta kun muusa puuttuu.

Voi tätä elämää, voi tätä koitosta.
Mitään ei tullut haitarinsoitosta.
Siis koetin valjastaa mä runoratsun,
vaan sekin yskii kuin vanha Datsun.
Edessä liikaa korkeaa kaidetta,
yli en pääse, synny ei taidetta.
Muusalta koetin aikaa varata,
nyt luulen, on muusani tainnut karata.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä