Lähtisin järvelle, tottakai!Iltawilleroiset painaa paalle eli taustakuikuilua ...
Lähtisin järvelle, tottakai!Iltawilleroiset painaa paalle eli taustakuikuilua ...
..kuka niita vanhoja muistelee..vaiii..oisko tuuppauksen tarvettaEilen viimeks tuuppailit
Sehän on epekki itse.Eiks toi ole Majuri? Muistelen nähneeni tuon kuvan jossain majurin ziljoonista nimimerkeistä
Hitsi mistä tunnistit vaikka oli naamari päällä?Sehän on epekki itse.
..no ei kykenis kylla valitsemaan kun kaikki on niin lutuisia ...Tuo mustavalkoinen.
Olis mut siinä ei kattisen tuuppaukset auta..kuka niita vanhoja muistelee..vaiii..oisko tuuppauksen tarvetta
...hyva etta jollakin on taso kohdillaan!Olis mut siinä ei kattisen tuuppaukset auta
Ketä huijoit sillä?Kävin heilumassa ulkona haravan kanssa
No kato ku ei yllätä yhtään, et taas se kattinen on tuuppimassa täälläsaa sitä vähän rajumminkin tuupata
Korjasin typonVastailinpa tuossa pariin tinder- ilmoitukseen.
Ei sillä, että olis hirveetä kipinää vaan sillä että olis meikäläiselle ihan tervettä joskus tehdä muutakin kuin viettää iltansa haisemalla pahalle nukkumaluukussa puhumattakaan nurkkabaarista.
Naapurin omaisuutta, eli sen puusta tippuneita lehtiä, jotka siirsin ystävällisesti naapurin puolelle takaisinKetä huijoit sillä?
Pellejä ja lapsia tietenkin. Mitäs muuta kärttynen vanaha ukko tekkee Akkoja ei uskalla ku nehän saattaa olla pahapäisiäkiKetä huijoit sillä?
Heiii, tuosta ma tykkaan - oikeeta puhetta !Vastailinpa tuossa pariin bändi- ilmoitukseen.
Ei sillä, että olis hirveetä kipinää vaan sillä että olis meikäläiselle ihan tervettä joskus tehdä muutakin kuin viettää iltansa haisemalla pahalle nukkumaluukussa puhumattakaan nurkkabaarista.
Hutiin meni. Mulla ei ole eikä tule älyluuria ja tää älytönkin puhelin on käytännössä aina lataustelineessään. Jos lähden "viihteelle" niin en kaipaa puheluita eikä minulla ole tarvetta soittaa kenellekään. Niinpä en tindereistä tiedä mitään enkä tahdo tietääkään.Korjasin typon
...tuuppaus paivassa pitaa mielen virkeanaNo kato ku ei yllätä yhtään, et taas se kattinen on tuuppimassa täällä
Ei ole tarvetta kun muusa puuttuu.Ja heiii...jokos oot hommannut sen vihkosen ja kunnon kynan minne laittelet niita sanoituksiasi ? Kykyja kun miehella on vaikka ja muillekin hiukan annettavaksi...