The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ai niin mullakin on kuumaa päiväkahvia...ja äsken oli tosi hottis seuraakin...*huokaa onnellisena*...tai no melkein oli ja sydän pumputtaa onnellisena extrakierroksilla
Jaapati jaa:cautious:..ensin on ääs pois toiminnasta*ufopääkkönen*...sitten kuumaa päiväkahvia ja hottispoppista...sulla ei toimi niin ollenkaan toi tietoisuus että mihin sitä kahvia tyrkätään..menit sitten ja poltit peffas, varjele sun kanssas!!..holhousta ja huolenpitoa tarttet isosti, muuten tuu taas mistään mitään..ja ne perhosetkin vielä sotkemassa*hönkii ja puhaltaa posket pullollaan Ellun poppaseen berberiin*...!!
 
Jaapati jaa:cautious:..ensin on ääs pois toiminnasta*ufopääkkönen*...sitten kuumaa päiväkahvia ja hottispoppista...sulla ei toimi niin ollenkaan toi tietoisuus että mihin sitä kahvia tyrkätään..menit sitten ja poltit peffas, varjele sun kanssas!!..holhousta ja huolenpitoa tarttet isosti, muuten tuu taas mistään mitään..ja ne perhosetkin vielä sotkemassa*hönkii ja puhaltaa posket pullollaan Ellun poppaseen berberiin*...!!
Ihana nainen :D Juu saat puhaltaa mun pyllyä nyt oikein kunnolla :D *peppu viehkeästi tarjolla* :love:
 
*ufopääkkönen*
:cautious:...tänne uskalla näemmä tullakaan kun on jo J-mieskin esillä...

Ihan niin ihuna en kuitenkaan oo vielä ehtiny olemaan..paketit on aika kaukana käpälien ulottuvista, sen sijaan risuja vois tullakin (y)...eikä kun:p..eijei kuin :geek:...äh:notworthy:..
 
*ufopääkkönen*
:cautious:...tänne uskalla näemmä tullakaan kun on jo J-mieskin esillä...

Ihan niin ihuna en kuitenkaan oo vielä ehtiny olemaan..paketit on aika kaukana käpälien ulottuvista, sen sijaan risuja vois tullakin (y)...eikä kun:p..eijei kuin :geek:...äh:notworthy:..
Pikkusen saattaa pukki rankoa.. :ROFLMAO::D
Nahkaruoskaki pikkusen saattaa viuhahtaa:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Vitsakimpun saat toki itte hakia ja sitoa :ROFLMAO::cool::eek::confused::ROFLMAO::D
 
Pikkusen saattaa pukki rankoa.. :ROFLMAO::D
Nahkaruoskaki pikkusen saattaa viuhahtaa:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Vitsakimpun saat toki itte hakia ja sitoa :ROFLMAO::cool::eek::confused::ROFLMAO::D
...eli ei tartte niin kuvitellakaan että pääsis istumaan pukin polvelle:barefoot:...kun ei siihen etes pystykään...

Vitsakimppu nyt saa törröttää talvisäässä, sitomiset mä voin näyttää:sneaky:...tai siis..joko mä oon kertonu että oon v ä s y n y t eli vastuu ihan lukijalla*nyökyttelee pontevana*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä