Aww...tommosia ei niin muuten saa hirveestikauheesti näytellä ainakaan mulle kun mä yritän hillitä sitä salakavalasti esiin puskevaa kuumeilua...
(en sitten sanonut ollenkaan tätä eli kiistän kaiken ja jyrkästi...mutta oi että kun ovatkin suloisia)
Aww...tommosia ei niin muuten saa hirveestikauheesti näytellä ainakaan mulle kun mä yritän hillitä sitä salakavalasti esiin puskevaa kuumeilua...
ai niin mullakin on kuumaa päiväkahvia...ja äsken oli tosi hottis seuraakin...*huokaa onnellisena*...tai no melkein oli ja sydän pumputtaa onnellisena extrakierroksillaKuumaa kahvia & lumisade
EläinrääkkääkkääjäKävin heilumassa ulkona harakan kanssa
Jaapati jaa..ensin on ääs pois toiminnasta*ufopääkkönen*...sitten kuumaa päiväkahvia ja hottispoppista...sulla ei toimi niin ollenkaan toi tietoisuus että mihin sitä kahvia tyrkätään..menit sitten ja poltit peffas, varjele sun kanssas!!..holhousta ja huolenpitoa tarttet isosti, muuten tuu taas mistään mitään..ja ne perhosetkin vielä sotkemassa*hönkii ja puhaltaa posket pullollaan Ellun poppaseen berberiin*...!!ai niin mullakin on kuumaa päiväkahvia...ja äsken oli tosi hottis seuraakin...*huokaa onnellisena*...tai no melkein oli ja sydän pumputtaa onnellisena extrakierroksilla
Ihana nainen Juu saat puhaltaa mun pyllyä nyt oikein kunnolla *peppu viehkeästi tarjolla*Jaapati jaa..ensin on ääs pois toiminnasta*ufopääkkönen*...sitten kuumaa päiväkahvia ja hottispoppista...sulla ei toimi niin ollenkaan toi tietoisuus että mihin sitä kahvia tyrkätään..menit sitten ja poltit peffas, varjele sun kanssas!!..holhousta ja huolenpitoa tarttet isosti, muuten tuu taas mistään mitään..ja ne perhosetkin vielä sotkemassa*hönkii ja puhaltaa posket pullollaan Ellun poppaseen berberiin*...!!
Juujuu, ma tietää - olla niin ihunainen...pöh ja kattia kanssa !Ihana nainen Juu saat puhaltaa mun pyllyä nyt oikein kunnolla *peppu viehkeästi tarjolla*
saa sitä vähän rajumminkin tuupataJuujuu, ma tietää - olla niin ihunainen...pöh ja kattia kanssa !
Ja koeta nyt olla aloillas sen pyrstös kanssa *ottaa lanteista kiinni ja tuuppaa hellästi*..joku roti siinä hönkimisessäkin...
Nyt kauppaan häviän!
Eiks toi ole Majuri? Muistelen nähneeni tuon kuvan jossain majurin ziljoonista nimimerkeistä
EiEiks toi ole Majuri? Muistelen nähneeni tuon kuvan jossain majurin ziljoonista nimimerkeistä
Kukas se on? Sääkö?
Pikkusen saattaa pukki rankoa..*ufopääkkönen*
...tänne uskalla näemmä tullakaan kun on jo J-mieskin esillä...
Ihan niin ihuna en kuitenkaan oo vielä ehtiny olemaan..paketit on aika kaukana käpälien ulottuvista, sen sijaan risuja vois tullakin ...eikä kun..eijei kuin ...äh..
Älä nyt hyvä mies yllytä tuota naista Tiiä minkälaisia ideoita hän saa vieläPikkusen saattaa pukki rankoa..
Nahkaruoskaki pikkusen saattaa viuhahtaa
Vitsakimpun saat toki itte hakia ja sitoa
...eli ei tartte niin kuvitellakaan että pääsis istumaan pukin polvelle...kun ei siihen etes pystykään...Pikkusen saattaa pukki rankoa..
Nahkaruoskaki pikkusen saattaa viuhahtaa
Vitsakimpun saat toki itte hakia ja sitoa