Sulla on fiksu mies*miettii miestä jonka mielestä hernekeitto on parasta vasta kun siitä tekee puuroa*Meillä mies tykkää keitoista ja tekee itse paitsi mä teen kasvissose ja pinaattikeitot
Sulla on fiksu mies*miettii miestä jonka mielestä hernekeitto on parasta vasta kun siitä tekee puuroa*Meillä mies tykkää keitoista ja tekee itse paitsi mä teen kasvissose ja pinaattikeitot
Uskaltaako udella miksi?Jaa juu. Soittivat jostain. Mun faija on saanut häädön.
Prikulleen oikea määrä.Veden määrä on vaan neuvottelukysymys mut jossainhan soppa- ainesten tarttee kiehua ja yleensä vettä tarttee sen verran, että ainekset peittyy.
Sitä eivät kertoneet mutta oletan kokemuksen perusteella että sillä on vuokrat maksamatta.Uskaltaako udella miksi?
19?
Mää kirjoitin lyhyestä matikasta vain been.
5kertaa 2miinus 1 kertaa 5 on muka 5?
Niin, ensin kerto ja jakolaskut sit muut5kertaa 2miinus 1 kertaa 5 on muka 5?
Aijuu, ne kertojutut piti vissiin ensteksi. Tai j0tain?
Nii-i. Onneks laskin on keksitty.Niin, ensin kerto ja jakolaskut sit muut
Pikemminkin sit asioiden hoito retuperällä koska vuokraan saa asumistukea ja sosiaalitsto hoitaa loput jos omat rahat ei riitä.Sitä eivät kertoneet mutta oletan kokemuksen perusteella että sillä on vuokrat maksamatta.
No sepä.Pikemminkin sit asioiden hoito retuperällä koska vuokraan saa asumistukea ja sosiaalitsto hoitaa loput jos omat rahat ei riitä.
Jos on tapana dokata rahat ennen vuokranmaksua niin se pitää kelan ja sossun kans sopia, että maksavat tuet suoraan vuokranantajan tilille.
Toi on sinänsä paskamainen tilanne, että vanhat vuokrarästit melko tehokkaasti torppaa vuokrakämpän saannin joten isäukkosi on huonolla säkällä kohta sinun tai mahdollisten sisarustesi nurkissa.
Tossa on isolla puolella paljon vaikeempi laskutehtävä.Niin, ensin kerto ja jakolaskut sit muut
Mun mielestä toi oli ihan paska mutta johtunee siitä etten tykkää koko biisistä.Oi Ville Ville...sä se sitten osaat
No oikeestaan mä tykkään Villen äänestä niin että mulle sinänsä sama mitä hän laulaa Mutta tykkään tosta biisistäkinMun mielestä toi oli ihan paska mutta johtunee siitä etten tykkää koko biisistä.
Sen sijaan "paratiisia" Ville kohteli niin ettei paremmasta tietoa.