Ketkä?Piiri pieni pyörii ketjussa. Eräät käy jokaisen naisen läpi.
mitäs toi nimi tarkoittaa
Äteritsiputeritsipuolilautatsijänkä – Wikipedia
Miksiköhän Sallalaiset oisivat antaneet Ylikemin mailla olevalle jängälle nimen?vittuillessaan sallalaiset anto pienoselle suolle mahtipontisen nimen
Mikset nukkunu yällä ja oliko pakko pervåilla?Päivää ketjuun
Väsyttää,ihanasti huimat kolmisen tuntia nukuin viime yönä ja työpäivä viellä
Mä oon hörppiny 2 aamukahvit sekä1 aamupäivä ja päiväkahvit,mutta eipä paljoo piristä
No ku ei saanu unen päästä kiinni ja vähän kipuili sormet ja pari muuta paikkaa Enkä mä pervoillu yhtäänMikset nukkunu yällä ja oliko pakko pervåilla?
Just tässä nautiskelen makkarasoppaa jota valmistui viiden litran kattilallinen. Piisaa pariksi päiväksi eikä tartte jatkuvasti kokkailla.Kohta olis päivällisaikakin,onneksi ruokaa on valmiina
Muuten hyvää keittoa paitsi ei makkaraaJust tässä nautiskelen makkarasoppaa jota valmistui viiden litran kattilallinen. Piisaa pariksi päiväksi eikä tartte jatkuvasti kokkailla.
perinneruokaa. riittää monelle päivälle.Just tässä nautiskelen makkarasoppaa jota valmistui viiden litran kattilallinen. Piisaa pariksi päiväksi eikä tartte jatkuvasti kokkailla.
sää et ees tykkää keitoistaperinneruokaa. riittää monelle päivälle.
mistäs tollanen varma tieto on tullusää et ees tykkää keitoista
Mun mieskään ei tykkää keitoista -paitsi mun tekemistä.mistäs tollanen varma tieto on tullu
mutta olet oikeassa, en tykkää keitoista.
Meillä mies tykkää keitoista ja tekee itse paitsi mä teen kasvissose ja pinaattikeitotMun mieskään ei tykkää keitoista -paitsi mun tekemistä.
(miks hyvä pata pitää pilata liialla vedellä?)
Ei ooJaa juu. Soittivat jostain. Mun faija on saanut häädön. Miksi ne mulle soittivat? Häh?
Oon, saatana, maksanut (pian) viime vuoden veroja sen verran että ois ostettu faijalle yksiö ja maksettu vastikkeet ja purkkisapuskat kymmeneksi vuodeksi eteenpäin.
Ei oo mun vastuulla elättäminen, eihän?
Veden määrä on vaan neuvottelukysymys mut jossainhan soppa- ainesten tarttee kiehua ja yleensä vettä tarttee sen verran, että ainekset peittyy.Mun mieskään ei tykkää keitoista -paitsi mun tekemistä.
(miks hyvä pata pitää pilata liialla vedellä?)