*nappaa salamana mc koppikset käpäliinsä ja tiputtaa ne Ellusen puseron sisään ja...kutittelee tarjoiltuja pyllyposkia..**heittelee koppakuoriaisilla* Se muuri on vahva ja vankka *pyllistää kisulle*
Plättyjä eli lettuja kohta hillon kanssaKaakaota
melkein valmiina...on muutaman vastarannankiisken kanssa siimanvetoa mennäänkö nyt iltapesuille vai mennäänkö nyt...Saunan jälkeen sit Bondin kanssa sohvalle.
*kröhömn kröhömn*...mikä se oli se hjuva mjuisti....Laitoinpa vielä kannullisen teetä ja pari voikkaria.
Pitäis tietty olla jotain leffanaposteltavaa mutta en mä muistanut kun kaupalla viimeksi olin.
Ihania perhosia ja hattaroita täynnänsä olevia unikuviaMää kellahdan nyt kumoon
Ötyjä!
Mää tässä opiskelen, ei pervoilla. Tuosta katista en tiiäIltaa ketjuun murut
Mitäs tänne, samaa perweilua ja tuhmuuksia vissiin
Plää huomenna taas töihin.
Justiinan kuva on aika passeli sen kaulimen kera koristeltuna... no enhän mä kehdannut laittaa kuvaa murisevasta naisesta vaan piti ottaa tommoinen vertauskuva.
Hyvää yötäMää kellahdan nyt kumoon
Ötyjä!
Multa vois vaikka kiduttaa tietoja laittamalla ötökän kasvojen eteen Hetken päästä tunnustaisin kaiken, vaikka en edes tietäisi mikä kysymys on ollut Toinen helppo keino on kutitus
Suklaakastiketta ötökän päälle ja namskis.Multa vois vaikka kiduttaa tietoja laittamalla ötökän kasvojen eteen Hetken päästä tunnustaisin kaiken, vaikka en edes tietäisi mikä kysymys on ollut Toinen helppo keino on kutitus
Hui,pelottava naamaIltoo
Niin on.Hui,pelottava naama
Nään varmaan painajaisia kauheista klovneistaNiin on.
Seki vielä.Nään varmaan painajaisia kauheista klovneista
Lomia on liikaa. Kesäloma syysloma joululoma hiihtoloma sairausloma, mitä kaikkea niitä onkaanPitäs olla jo nukkumassa. Loma loppu ja huomenna töihin. Ei nukuta.