No äääh, sehän on itse lutuinen...kun se on vielä semmonen kömpelökin ressukka, aina laskeutumisessaan tapahtuu joku ihan kumma klenkkaus ja sitten se onkin seljällensä...ihan sen oloisena kuin sanois että "rapsutappas muuten tosta kohdasta"......Joo mutta se on ihan hirvee peto Mä olen juossut monet kerrat sitä pörisijää karkuun hippulat vinkuen
No moiiii !!
Kuinkas sinä olet nyt jo ketjussa? Sinulla piti olla treffit.
Sitä murinaa on niin monen sorttistaOlen havainnut, että naiset osaavat murista.
uh uh uh mä juoksen peloissani pakoon ötököitäNo äääh, sehän on itse lutuinen...kun se on vielä semmonen kömpelökin ressukka, aina laskeutumisessaan tapahtuu joku ihan kumma klenkkaus ja sitten se onkin seljällensä...ihan sen oloisena kuin sanois että "rapsutappas muuten tosta kohdasta"......
No piti kai takasinkin tulla huomenna on työpäivä.Ja kestihän ne 7h...Kuinkas sinä olet nyt jo ketjussa? Sinulla piti olla treffit.
Kivaa ja mukavaa oli Ei tuntunu sunnuntailta.No moiiii !!
Oli ihunaa, oli kivaa, oli naurua, oli perhosia....?!
Ei niitä tartte pelätä*kaappasee kainaloon ja paijaa pelon puis*...ne on hyödyllisiä ja niin hurjan pikkusia, ihmeellisiä öhkömönkiäisiä... Mä oon se joka säntää tirpanan kiljuessa hengenhädässä ja pelastan sen k a a m e a n lukin seinältä puis ...Sitä murinaa on niin monen sorttista
uh uh uh mä juoksen peloissani pakoon ötököitä
Niin mut milloin nainen näyttää tuolta ja murisee niin ei sitä kait kehräämiseksi kutsuta?Sitä murinaa on niin monen sorttista
Multa vois vaikka kiduttaa tietoja laittamalla ötökän kasvojen eteen Hetken päästä tunnustaisin kaiken, vaikka en edes tietäisi mikä kysymys on ollut Toinen helppo keino on kutitusEi niitä tartte pelätä*kaappasee kainaloon ja paijaa pelon puis*...ne on hyödyllisiä ja niin hurjan pikkusia, ihmeellisiä öhkömönkiäisiä... Mä oon se joka säntää tirpanan kiljuessa hengenhädässä ja pelastan sen k a a m e a n lukin seinältä puis ...
Edut. ...mutta se mun mielikuvitus sitten osaa joskus olla kamala ja pelottava...jolloin säikyn kyllä itteänikin...ja ne mörkiäiset on kamalia...
...toi on kissa. Ja tolla on karrrwa tarttunu pahastuksellisesti kieleen joten vähemmästäkin rupee ketuttamaan...Niin mut milloin nainen näyttää tuolta ja murisee niin ei sitä kait kehräämiseksi kutsuta?
Ummetusta vai miksi nassu nuin rutussa?
..ai jaa...olipa hyvä tietää tuokin asia*hykertelee *Multa vois vaikka kiduttaa tietoja laittamalla ötökän kasvojen eteen Hetken päästä tunnustaisin kaiken, vaikka en edes tietäisi mikä kysymys on ollut Toinen helppo keino on kutitus
*heittelee koppakuoriaisilla* Se muuri on vahva ja vankka *pyllistää kisulle*..ai jaa...olipa hyvä tietää tuokin asia*hykertelee *
..olipa kerran kiinanmuurinen vaan eipä ollut kauaa...
Saunan jälkeen sit Bondin kanssa sohvalle.Arvaas mitä ?
No et arvaa, niin mä kerron.
Mä.
Meen saunaan
... no enhän mä kehdannut laittaa kuvaa murisevasta naisesta vaan piti ottaa tommoinen vertauskuva....toi on kissa. Ja tolla on karrrwa tarttunu pahastuksellisesti kieleen joten vähemmästäkin rupee ketuttamaan...