• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joo mutta se on ihan hirvee peto :D Mä olen juossut monet kerrat sitä pörisijää karkuun hippulat vinkuen :eek:
No äääh, sehän on itse lutuinen:love:...kun se on vielä semmonen kömpelökin ressukka, aina laskeutumisessaan tapahtuu joku ihan kumma klenkkaus ja sitten se onkin seljällensä...ihan sen oloisena kuin sanois että "rapsutappas muuten tosta kohdasta"...:love:...
 
Olen havainnut, että naiset osaavat murista.
Sitä murinaa on niin monen sorttista :whistle:
No äääh, sehän on itse lutuinen:love:...kun se on vielä semmonen kömpelökin ressukka, aina laskeutumisessaan tapahtuu joku ihan kumma klenkkaus ja sitten se onkin seljällensä...ihan sen oloisena kuin sanois että "rapsutappas muuten tosta kohdasta"...:love:...
uh uh uh mä juoksen peloissani pakoon ötököitä :D
 
Sitä murinaa on niin monen sorttista :whistle:

uh uh uh mä juoksen peloissani pakoon ötököitä :D
Ei niitä tartte pelätä:)*kaappasee kainaloon ja paijaa pelon puis*...ne on hyödyllisiä ja niin hurjan pikkusia, ihmeellisiä öhkömönkiäisiä... Mä oon se joka säntää tirpanan kiljuessa hengenhädässä ja pelastan sen k a a m e a n lukin seinältä puis :)...

Edut. ...mutta se mun mielikuvitus sitten osaa joskus olla kamala ja pelottava:cautious:...jolloin säikyn kyllä itteänikin...ja ne mörkiäiset on kamalia...
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ei niitä tartte pelätä:)*kaappasee kainaloon ja paijaa pelon puis*...ne on hyödyllisiä ja niin hurjan pikkusia, ihmeellisiä öhkömönkiäisiä... Mä oon se joka säntää tirpanan kiljuessa hengenhädässä ja pelastan sen k a a m e a n lukin seinältä puis :)...

Edut. ...mutta se mun mielikuvitus sitten osaa joskus olla kamala ja pelottava:cautious:...jolloin säikyn kyllä itteänikin...ja ne mörkiäiset on kamalia...
Multa vois vaikka kiduttaa tietoja laittamalla ötökän kasvojen eteen :D Hetken päästä tunnustaisin kaiken, vaikka en edes tietäisi mikä kysymys on ollut:oops: Toinen helppo keino on kutitus:rolleyes:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä