..noo, kerrankos sitä on unohduksia sattunut ettei ihan kaikkia tekemisiäänkään muistaKerrankin minä olen johonkin syytön.
..noo, kerrankos sitä on unohduksia sattunut ettei ihan kaikkia tekemisiäänkään muistaKerrankin minä olen johonkin syytön.
Niin siis kyllä mä saan naisen kuin naisen sekaisin, suorastaan raivokohtauksen partaalle mutta siitä ei nyt lie kyse?Mistäs tiiät jos sä oletkin osasyyllinen?
Mut jos en väärin muista niin mulla on hyvä muisti...noo, kerrankos sitä on unohduksia sattunut ettei ihan kaikkia tekemisiäänkään muista
Laula meilleonpas täällä hiljasta tänään.
..muttamutta toisinaan se hyväkin muisti voi resetoitua...Mut jos en väärin muista niin mulla on hyvä muisti.
Laula meille
...ja se on himot taas kohdillansa
Ei voi mitään, heikko oon...ja ihan väsyhövelituulellakin..mutta mä teen nuille herkkusuille hedelmätahkaa
..ja loppasee se munkin suu pikkasesti
...tässä oo kuule ehtiny vielä kunnolla asettua peffallensakaan*ufopääkkönen* että annas pitää ite vaan meteliä siellä, nih kertaonpas täällä hiljasta tänään.
ok ...Joo?
arvaas pari kertaa.
....nii aattele...munkin masussa asuu pikkunälkä
Mä kuvasin sun viikko sitten akkunastaJos mä nyt menen katsomaan töllötintä, mä nukahdan pylly pystyssä tuonne sohvalle ennenkuin kerkeän Boobsin munkkeja edes ajatella Sitten herään parin tunnin päästä enkä saa nukuttua koko yönä
ai sillä nimelläkö sitä kutsutaan nykyään? Mä luulin että ne on ne perhoset siellä jotka sulle aiheuttaa edelleen ''nälkää''....nii aattele...munkin masussa asuu pikkunälkä
Ei kannata vihjatakaan näillä palstoilla masuasukista.....nii aattele...munkin masussa asuu pikkunälkä
Ei varsinkaan siitä mitä munkin masussa asuuEi kannata vihjatakaan näillä palstoilla masuasukista.
perhosetkin on ötököitä.ai sillä nimelläkö sitä kutsutaan nykyään? Mä luulin että ne on ne perhoset siellä jotka sulle aiheuttaa edelleen ''nälkää''
Niin mutta ne on ihania ötököitä Hämähäkit ja koppakuoriaiset on ällöjä vipeltäjiä iholla *puistatus*perhosetkin on ötököitä.
...vinkkaapas mitä sanakirjaa sä nyt oikein käytät niin mä tiiän jotenkin hakeutua samalle taajuudelle...jos mahdollista..ai sillä nimelläkö sitä kutsutaan nykyään? Mä luulin että ne on ne perhoset siellä jotka sulle aiheuttaa edelleen ''nälkää''
...no oisko mun pitäny sitten sanua että mun masussa on karhu...kun se muriseekin...Ei kannata vihjatakaan näillä palstoilla masuasukista.
Heiii, mikä se on se hiien iso*äpsingissään* koppiskuoriainen...semmonen oikee jättimusta..se on ihan makee kun auringonvalo vielä heijastuu siihen, niin sehän viskoo sateenkaarenvärit esiin ...Niin mutta ne on ihania ötököitä Hämähäkit ja koppakuoriaiset on ällöjä vipeltäjiä iholla *puistatus*
Minäkin saatan joskus ''murista''...mutta se ei liity mitenkään nälkään...eikä karhuihin...no oisko mun pitäny sitten sanua että mun masussa on karhu...kun se muriseekin...
Joo mutta se on ihan hirvee peto Mä olen juossut monet kerrat sitä pörisijää karkuun hippulat vinkuenHeiii, mikä se on se hiien iso*äpsingissään* koppiskuoriainen...semmonen oikee jättimusta..se on ihan makee kun auringonvalo vielä heijastuu siihen, niin sehän viskoo sateenkaarenvärit esiin ...
.....tarvii ihan kaikkia henk.kohtasia suoliston päästötoimintojaan ilmotella...Minäkin saatan joskus ''murista''...mutta se ei liity mitenkään nälkään...eikä karhuihin
Olen havainnut, että naiset osaavat murista.Minäkin saatan joskus ''murista''...mutta se ei liity mitenkään nälkään...eikä karhuihin