No niin taas joo sitä mennään ja sitten kutsuu meitä naisia pervoiksiVedin käteen
Tamperelainen pallivaha viedään käsistä: "Tämä on juuri sitä miltä kuulostaa"
Helppoo tai vaikeaavielä kerkeet opettelemaan, on ihan helppoo puuhaa
tosin kallista, omaa ei kannata laittaa ellei ole pakko
Ei vielä voi väsyttää. Voipi jäädä muutoin Bondi näkemättä.Kyllä osaa ihmisparkaa väshythää *haukottelee kitarisat vilkkuen*
Jos mä nyt menen katsomaan töllötintä, mä nukahdan pylly pystyssä tuonne sohvalle ennenkuin kerkeän Boobsin munkkeja edes ajatella Sitten herään parin tunnin päästä enkä saa nukuttua koko yönäEi vielä voi väsyttää. Voipi jäädä muutoin Bondi näkemättä.
Kuva tai ei uskota.Jos mä nyt menen katsomaan töllötintä, mä nukahdan pylly pystyssä tuonne sohvalle ennenkuin kerkeän Boobsin munkkeja edes ajatella Sitten herään parin tunnin päästä enkä saa nukuttua koko yönä
Hankala ottaa kuvaa itsestään kun nukkuu Mutta toi asento on hyvin tyypillinen asento mulle nukkua, tai herätä...Kuva tai ei uskota.
Sitäpaitti Bondi alkaa vasta 21 joten melkein pari tuntia ehtii nokostellakin.
en usko että sun duunikamut havaitsee mtn poikkeavaaPäivää ja iltaa ja muikka muit sullekin !
Arvaas vaan, kuka on kuittipoikkiväsy? Ja minne tää viikonloppu katosi? Ja onks huomenna pakko mentävä töihin?...
no on mentävä ja hyvä niin mutta työkaveriparat sentään...mä oon huomennakin taatusti tötteröö ja höpisen hassuja...mutta onneksi se on niin tuttuahuttua että ei aiheuta juurikaan ihmetyksiä
Nyt mahdollisuuksien mukaan elbailua eli löftailua eli rentona olemista ...ja ipanoiden höpötyksistä nauttimista
näin mä sen suunnittelinkin.herään parin tunnin päästä enkä saa nukuttua koko yönä
..no mikäskummanen on sun yöunet heittäny härkäsenpylleröistä?Jos mä nyt menen katsomaan töllötintä, mä nukahdan pylly pystyssä tuonne sohvalle ennenkuin kerkeän Boobsin munkkeja edes ajatella Sitten herään parin tunnin päästä enkä saa nukuttua koko yönä
Tiedännäin mä sen suunnittelinkin.
Niin kukahan lie mahtanut mun maailmanpyöräni sekoittaa...eikun siis neitiaikani..no mikäskummanen on sun yöunet heittäny härkäsenpylleröistä?
Vielä tuota Bondia ajatellen ehtisit pienet hattaraiset unoset sipasta...pylly pystyssä ...
- tiiätkö, vähän näin veikkaan minäkin ...en usko että sun duunikamut havaitsee mtn poikkeavaa
Uiuiuiuiui...mä tiiän, mä tiiän!!!Niin kukahan lie mahtanut mun maailmanpyöräni sekoittaa...eikun siis neitiaikani
Kerrankin minä olen johonkin syytön.Niin kukahan lie mahtanut mun maailmanpyöräni sekoittaa...eikun siis neitiaikani
Mistäs tiiät jos sä oletkin osasyyllinen?Kerrankin minä olen johonkin syytön.