• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Tamperelainen pallivaha viedään käsistä: "Tämä on juuri sitä miltä kuulostaa"
Sunnuntai 23.10.2016 klo 14.45

Kyllä, luit oikein.

Tamperelainen Dick Johnson -yrityksen myymä Pallivaha viedään lähes käsistä. Tämä kiveksiä hellivä vaha on ollut ehdottomasti viikonlopun I love me -messujen yllättävin hittituote. Miss Suomi 2016 -finalisti Jenna Ruohola kertoi Iltalehdelle Pallivahan salat.
 
Päivää ja iltaa ja muikka muit sullekin :)!

Arvaas vaan, kuka on kuittipoikkiväsy:barefoot:? Ja minne tää viikonloppu katosi:confused:? Ja onks huomenna pakko mentävä töihin?...

:D no on mentävä ja hyvä niin mutta työkaveriparat sentään...mä oon huomennakin taatusti tötteröö ja höpisen hassuja:barefoot:...mutta onneksi se on niin tuttuahuttua että ei aiheuta juurikaan ihmetyksiä (y)

Nyt mahdollisuuksien mukaan elbailua eli löftailua eli rentona olemista :)...ja ipanoiden höpötyksistä nauttimista :love:
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Päivää ja iltaa ja muikka muit sullekin :)!

Arvaas vaan, kuka on kuittipoikkiväsy:barefoot:? Ja minne tää viikonloppu katosi:confused:? Ja onks huomenna pakko mentävä töihin?...

:D no on mentävä ja hyvä niin mutta työkaveriparat sentään...mä oon huomennakin taatusti tötteröö ja höpisen hassuja:barefoot:...mutta onneksi se on niin tuttuahuttua että ei aiheuta juurikaan ihmetyksiä (y)

Nyt mahdollisuuksien mukaan elbailua eli löftailua eli rentona olemista :)...ja ipanoiden höpötyksistä nauttimista :love:
en usko että sun duunikamut havaitsee mtn poikkeavaa :ROFLMAO:;)
 
Jos mä nyt menen katsomaan töllötintä, mä nukahdan pylly pystyssä tuonne sohvalle ennenkuin kerkeän Boobsin munkkeja edes ajatella :p Sitten herään parin tunnin päästä enkä saa nukuttua koko yönä :oops:
..no mikäskummanen on sun yöunet heittäny härkäsenpylleröistä:rolleyes::cautious:?

Vielä tuota Bondia ajatellen ehtisit pienet hattaraiset unoset sipasta...pylly pystyssä :love:...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä