Ihan käsittämätöntä pas..
Eiku mun molemmat peukut ylös, hieno biisi. Tosi hieno
Ihan käsittämätöntä pas..
Ne katkookin laudan sulle määrämittoihin jos osaat vain mitat antaa niilleEnsimmäinen hyvä neuvo, kiitos
Mittasin juuri. Lautaa tarvitaan kaksi metriä. Syvyys 15 cm ja paksuus 1 cm. Puunvärinen kelpaa, teen siitä valkoisen.Ne katkookin laudan sulle määrämittoihin jos osaat vain mitat antaa niille
Majuri! Nämä asiat kerrotaan terapiassa, ei palstalla! *Paheksuu syvästi myös Majurin sängynpohjan puolesta*Otin päivän viimeiset panot ja jatkan huomenna lisää
Paheksun nymfomaanisuuttasiMajuri! Nämä asiat kerrotaan terapiassa, ei palstalla! *Paheksuu syvästi myös Majurin sängynpohjan puolesta*
Laita lavuaariin kuumaa vetta ja upota sormet sinneSormet jäässä aina vaan. Teenkeittoon mars.
Lavuaarista puheenollen, täys märkää pyykkiä. Ripustaessa taas näpit jäätyyLaita lavuaariin kuumaa vetta ja upota sormet sinne
No käytä tiskiallasta, vai onko sekin pyykkiä täys?Lavuaarista puheenollen, täys märkää pyykkiä. Ripustaessa taas näpit jäätyy
Just kerroit, että mrToffo on kotona eli ei sinun tartte omia näppejäsi jäädyttää.Lavuaarista puheenollen, täys märkää pyykkiä. Ripustaessa taas näpit jäätyy
Vedä hanskat käteen.Lavuaarista puheenollen, täys märkää pyykkiä. Ripustaessa taas näpit jäätyy
Ripustan itse, niin ei tarvitse moittia sitten toistaJust kerroit, että mrToffo on kotona eli ei sinun tartte omia näppejäsi jäädyttää.
Tosin sinulla on sit pian mrToffon jäiset näpit paitasi alla.
HyväRipustan itse, niin ei tarvitse moittia sitten toista
Mä jotenki niin arvasin tämän.
No arvaa kuka meinas ensiks muokata että ''Vedä hanskaan''Mä jotenki niin arvasin tämän.
Taidat olla ennustajaMä jotenki niin arvasin tämän.
Bändi vaihtoon ensin.
Voitas koko ketjukööri opetella toi tanssi ja tanssia sitä
Ei varmasti!Bändi vaihtoon ensin.
Joo, toi on helppo.
Voitas koko ketjukööri opetella toi tanssi ja tanssia sitä
KylläTaidat olla ennustaja