...etkös sää nyt sitten kuuntelekaan silimilläs...toi toimis siihenWhy...why me...what have i done
En, en edes pyllysilmillä...etkös sää nyt sitten kuuntelekaan silimilläs...toi toimis siihen
Kaksi, eiku kolome! alapeukkua!!Why...why me...what have i done
Kuinka monta sulla on?En, en edes pyllysilmillä
*ufopääkkönen*En, en edes pyllysilmillä
Huomasin itekkin tuon typon mutta olin niin väsynyt etten jaksanut korjataKuinka monta sulla on?
mutku emmä antanut sulle yhtään alapeukkua eesKaksi, eiku kolome! alapeukkua!!
Siks!
Ainaki
Noh, en kiusi enempää, tään laitan vielä kun kaveri hakkaa rumpuja tossa ja muutenkin hyvä biisi
Babe sä voit tulla koska tahansa laskemaan ne jos tahdot *wink wink**ufopääkkönen*
...ööh..montako sulla niitäkin silimiä sitten on
..tai ootas, ei tartte kertoa...
Aikaisemmin!Huomasin itekkin tuon typon mutta olin niin väsynyt etten jaksanut korjata
mutku emmä antanut sulle yhtään alapeukkua ees
Babe sä voit tulla koska tahansa laskemaan ne jos tahdot *wink wink*
Ei muistella menneitä, se on historiaa seAikaisemmin!
Iltaa tsiisus oli kylmä ilma pestä parvekelaseja. Puhaltelee kohmeisiin sormiin.
Nyt täytyy sanoo kyllä että ei käy kateeks,ei oikein oo mun juttu toi naisten puristelu persiistä tai tisseistä. Juu,piti mainitaMäpä sain eilen puristella herkkupebaa. En tuntenut naista.
Ja kaverin tissejä.
Makuja on monenlaisia.Nyt täytyy sanoo kyllä että ei käy kateeks,ei oikein oo mun juttu toi naisten puristelu persiistä tai tisseistä. Juu,piti mainita
Ei pitäs olla.Olipas työläs kauppapiipahdus tupakin vuoksi.
Noku...
Ensin piti saada ittensä ihmisen näköiseksi ettei kassaneidot pelästy, eli suihkuun. Mut suihkun yhteydessä piti pestä kylppäri, että saa edes vähän tänä viikonloppuna siivottua. Ja sit kaapista lötköttelyverkkarien sijaan ihmisvaatteet päälle. Ja sit ovesta pihalle...eiku allaskaappi piti tyhjentää palautettavista tölkeistä.
Kaupassa sit jonoa tölkkiautomaatille ja vielä isompi jono kassalle.
Ei tupakinhakureissun näin hankalaa pitäis olla?
Ite kyllä tykkään kovastikki!Nyt täytyy sanoo kyllä että ei käy kateeks,ei oikein oo mun juttu toi naisten puristelu persiistä tai tisseistä. Juu,piti mainita
Nyt täytyy sanoo kyllä että ei käy kateeks,ei oikein oo mun juttu toi naisten puristelu persiistä tai tisseistä. Juu,piti mainita