Voin kertoa jo nyt, jos yhtään samanlaista kun viimeks niin naurua ja hymyä ei puutu.Onnea matkaan.
Mut muistakin sit kertoa ketjussa k a i k k i!!!
Smetanaa, sipulia, tomaattia, kebabia ja fetajuustoa. Ja kokis.Rättis ei taija olla linjoilla niin tuuraan häntä: Minkä pitsan?
Tuliko juoma kans?
Pizzan tuoja on hyvän näköinen. Iha suomalainen.
Mä jo aattelin että mitä ihmettä.Miten toi kikkelinheiluttaja tohon tuli? Mä löysin hymiöiden oman pervolandian mutta en mä tuota tuohon Boobsin viestiin tarkoittanut laittaa
Mun piti laittaa se Majurille SoriMä jo aattelin että mitä ihmettä.
Laihanlainen kaveri, antasko boobis pari slaissia pitsaa tolle?
Tottakai ja jälkkäriksi kermapiirakkaa.Laihanlainen kaveri, antasko boobis pari slaissia pitsaa tolle?
Nyt tuli pitsan näläkä!Smetanaa, sipulia, tomaattia, kebabia ja fetajuustoa. Ja kokis.
Tule syömään.Nyt tuli pitsan näläkä!
Täälä mitävitunhevonperseessähän semmosen saa nopeiten kun tekkee taikinan ja laittaa sen yön ajaksi jääkaappiin ja sit venyttelee lätyt siitä..
Taitais pitsat keretä jäähtymäänTule syömään.
Pikkasen vois jäähtyä.Taitais pitsat keretä jäähtymään
Munakasta ja leipää.Mitähän sitä ite söis....oikeen oo taas mitään...enkä kyllä tilaa mitään. Munakas?
Voi tuota joskus kuunnella.Ai niin katille tievoksi et DIMMU BORGIR - Progenies of The Great Apocalypse
Tee samuraiden tapaan okonomiyaki-munakas.Mitähän sitä ite söis....oikeen oo taas mitään...enkä kyllä tilaa mitään. Munakas?
It felt like someone just rape my earsAi niin katille tievoksi et DIMMU BORGIR - Progenies of The Great Apocalypse
It felt like someone just rape my earsEn vaan uskalla antaa sulle alapeukkua kun saan selkäsaunan
Naama ruotuun nyt, matka on vasta alkamassa!
Why...why me...what have i doneNaama ruotuun nyt, matka on vasta alkamassa!