Ihan omia mielipiteitä ovat eikä siihen tarvi olla lääkäri, mitä suuhunsa laittaa!mistäs sä olet lääkärin valtuudet saanu väittämään yhtään mitään.
kannattaa sitten lopettaa omien oletusten huutelu tosiasioina.Ihan omia mielipiteitä ovat eikä siihen tarvi olla lääkäri
No kysytäänkö ennen varvasleikkausta, saako sulle antaa sitä tai tätä? En tiedä. En ainakaan ottaisi EPILEPSIALÄÄKETTÄ missään tapauksessa! Apteekin täti ei tiennyt, että siinä on natriumlauryylisulfaattia - siis sanoi kai niin, et voiko sitä olla lääkkeissäkin? Pikkusen pöyristyttävää oli mun mielestä, mutta eikai opeteta missään heille?kannattaa sitten lopettaa omien oletusten huutelu tosiasioina.
olet sä kyllä melkonen mätäpaise.No kysytäänkö ennen varvasleikkausta, saako sulle antaa sitä tai tätä? En tiedä. En ainakaan ottaisi EPILEPSIALÄÄKETTÄ missään tapauksessa! Apteekin täti ei tiennyt, että siinä on natriumlauryylisulfaattia - siis sanoi kai niin, et voiko sitä olla lääkkeissäkin? Pikkusen pöyristyttävää oli mun mielestä, mutta eikai opeteta missään heille?
Niin sinäkin...S kaatui...mä tulen hetken päästä takasolet sä kyllä melkosen ihana.
Niinkin voi sanoa, kun ei ole asiaa apteekkiin--- ?olet sä kyllä melkonen mätäpaise.
1. Mitä Lyrica on ja mihin sitä käytetään
Lyrica kuuluu lääkeaineryhmään, jonka valmisteilla hoidetaan epilepsiaa, neuropaattista kipua ja yleistynyttä ahdistuneisuushäiriötä aikuisilla.
http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=12972&d=3097980&i=PFIZER_LYRICA_LYRICA+kapseli,+kova+25+mg,+75+mg,+150+mg,+225+mg,+300+mg
ahaKiimassa on mukava olla.
kannattaa sitten lopettaa omien oletusten huutelu tosiasioina.
ei kuulu mutta näkyy.
---Voihan se tulla milloin vaan, kehittyy aika nopeasti mun tietääkseni, mut ei hänellä ollut. Parani omilla konsteilla CU:sta, mut sitä ei lääkärin mielestä saanut kertoa muilleParaniko sun olo yhtään eilisestä?
Tiesitkö, että toi tyyppi - kirurgi - on suolilääkäri? Tai en tiedä onko enää, mutta on ollut, Ihmettelen usein, miksi jätti hommat. Täällä se P.Y. -nehän niitä megacoloneita joutuu poistamaan - tuskinpa muuten saavat "rauhoittumaan", mutta mun kaveri Anna-Liisa kertoi siitä kauan sitten---? Mut sekin juttu poistettiin:-(
Aivovaurion sait---Voihan se tulla milloin vaan, kehittyy aika nopeasti mun tietääkseni, mut ei hänellä ollut. Parani omilla konsteilla CU:sta, mut sitä ei lääkärin mielestä saanut kertoa muille
Olen lukenut moneen kertaan täältä.HUOMASITKO TÄMÄN?
Älä sitten urputa siitä mitä nappeja me otetaan.Olen lukenut moneen kertaan täältä.
En viitsi uudelleen. Mun puolesta muut saa syödä mitä tykkää.
HyiiiiHyi helevetti. Oon pimees makkarissa ja lattialta jostakin kuului paperin rutinaa.
Ei oo tylsää yksin.Hyiiii
Olen ymmärtänyt, että olette yksilöitä, mutta selvis tuokin.Älä sitten urputa siitä mitä nappeja me otetaan.
Sängyssä saa makuuhaavoja.