Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Hipiti Mun täytyy varmuuden vuoks testata jo perjantaina, kun on se mökkiviikonloppu. Helpompi ittelle kieltäytyä Irish Coffeesta jos testi on plussa. :D
Mulla ei ole mitään syytä miksi pitäisi testata ennen viikonloppua, muuta kun oma malttamattomuus :D oon mielessäni miettinyt etten kuitenkaan sortuisi tekemään testiä ennen lauantaita, mutta saa nähdä :D
 
  • Tykkää
Reactions: ouzeii
Tässä parempi kuva eilisillan ovistestistä (ei positiivinen mutta vahvempi kun mulla negat näissä yleensä) sekä tämän aamuisesta rfsu:stahttp://aijaa.com/9H6RjI
Tässä ovistesti eilen illalla:
http://aijaa.com/svZL6G
Ja tässä ovistesti äsken:
http://aijaa.com/28aLrw

Nyt viimestään sekosin näitten kans. Nyt kp30/28 ja ovistestit reagoi noin, eikai mulla tässä vaiheessa kiertoo pitäis mitään LH-tason nousuja olla?
 
Viimeksi muokattu:
Dpo7, eilinen rintojen arkuus kadonnut.. Jos sitä koskaan olikaan, saattoi olla myös mielikuvituksen tuotetta.. Eilen oli vahva fiilis raskautumisesta.. Nyt taas ihan sellainen olo että tuskin on kuitenkaan tärpännyt..
 
Dpo8 ja progesteronikoe otettu. Tuloksen kuulen neuvolalääkäriltä ens kuun puolella.
Oviksen jälkeen lämmöt ollu 36,2, kun ennen ovista oli 35,8 ja tänä aamuna oli kiivenny 36,5. Eilen illalla tuntu ihme muljahtelua alamahalla.
Ei tajua mistään mitään. :confused: Ootellaan nyt vaan perjantaita.
 
  • Tykkää
Reactions: Hipiti
Samaa mietin. Jos uusin testin parin päivän päästä, mut en usko että tällä vuodolla raskaus ainakaan jatkuu.. :(
Äsken jo kirjoitin mutta en tiedä mihin teksti katosi, vai sekoileeko mulla vaan tämä sivu. Niin mä olen kahdessa onnistuneessa raskaudessa molemmissa vuotanut verta. Nuoremman tytön raskaus aikana 10viikkoa ja välillä tuli ihan lorisemalla! Silloin syyksi paljastui hematooma. Esikoisen aikana vuodon syytä ei löytynyt. Eli älä vielä luovuta :)
 
Äsken jo kirjoitin mutta en tiedä mihin teksti katosi, vai sekoileeko mulla vaan tämä sivu. Niin mä olen kahdessa onnistuneessa raskaudessa molemmissa vuotanut verta. Nuoremman tytön raskaus aikana 10viikkoa ja välillä tuli ihan lorisemalla! Silloin syyksi paljastui hematooma. Esikoisen aikana vuodon syytä ei löytynyt. Eli älä vielä luovuta :)
Mulla ei oo aiemmissa kolmessa ollutminkäänlaists vuotoa niin siksi epäilyttää.. :/ lämmöt näyttää edelleen 37.3 ja viluttaa kovasti. Aamulla ihmettekin kun nii huono olo oli yms. Kyllä korpeaa jos tämä nyt kesken on menossa kun ois kovin toivottu.. mutta kiitos ♡
 
Kp23/dpo8.. Mahaa juilii pahasti ja olo sellainen että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä..
Mulla oli kans tänä aamuna ja sieltähän ne tupsahti, neljä päivää myöhässä. Elämäni kaamein tissikipu lähti laantumaan välittömästi vuodon alettua ja "ällö" olo katosi. Liekkö varhainen km :( kivut pahemmat kun yleensä, eikä ennen oo tulleet näin myöhässä..
 
Mulla oli kans tänä aamuna ja sieltähän ne tupsahti, neljä päivää myöhässä. Elämäni kaamein tissikipu lähti laantumaan välittömästi vuodon alettua ja "ällö" olo katosi. Liekkö varhainen km :( kivut pahemmat kun yleensä, eikä ennen oo tulleet näin myöhässä..
No voi höh! :/

Mulla nyt ei vielä ole ainakaan alkanut.. Eipä täs voi kun odotella ja katsoa mitä tapahtuu..
 
Täällä jatkuu tuo vuoto mutta se loppuu välillä ja sit taas holahtaa pissan mukana :/ rtesti näyttää edelleen positiivista, miksei se jo haalene kun tää on 4 vuotopäivä jo. Edelleen mua viluttaa ja oireita löytyy. Raskasta tämmönen odottelu!!!:(
 
@Siltsu komppaan edelleen tota mun aiempaa vastausta, se että sulla vuotaa ei tarkoita että sulla olis menny kesken! Tiedän monia jolla on ollu normaalisti menkat useemman kuukauden eivätkä oo edes tietänyt olevansa raskaana.Kiinnostais nähä sun raskaustesti?
 

Yhteistyössä