..eli otit sitten Ellusen neuvoista vaaria ja nipistelit unissas tissejä ja läpsit peppuposkilleNäin eroottisen unen
Oliko hyvät kyydit?
..eli otit sitten Ellusen neuvoista vaaria ja nipistelit unissas tissejä ja läpsit peppuposkilleNäin eroottisen unen
Näin eroottisen unen
Älä itke itseäsi uneen päätön, pyyvä jotaki lohuttelemaan.
päätön Tunnettu jäsen
Rekisteröitynyt:
22.07.2009
Saadut tykkäykset:
2 327
on selvästi jotain minua vastaan niin hoiteleppas asias tätä kautta äläkä vingu tuolla kun ämmät.
päätön, 39 min sitten
Raportoi
Vastaa
epek Tunnettu jäsen
Rekisteröitynyt:
31.07.2015
Saadut tykkäykset:
2 163
Älä nyt itkemään ala
Ei ole mitään erityistä sua vastaan.
Olen vittumainen kaikille.
epek, 34 min sitten
Raportoi
Vastaa
päätön Tunnettu jäsen
Rekisteröitynyt:
22.07.2009
Saadut tykkäykset:
2 327
kukas niitä kyyneliä just valuttikaan +
laita nikki estoon ja lakkaa olemata tollanen itkijä-ämmä.
päätön, 32 min sitten
Sie voit laittaa estot jos sua häirittee, itse en laita kun ei häiritse.
aha, kyl mun unessa oli yks sairaanhoitaja meikusta..eli otit sitten Ellusen neuvoista vaaria ja nipistelit unissas tissejä ja läpsit peppuposkille
Oliko hyvät kyydit?
Pitääkö?..ööööhh...huomenia*haroo kikkurapehkopöwwöään*...pitääkö tähän päivään herätäkin*haukotus*??...
Awwww...ja mä niin oon tienny sen että oot Meikun reissuillas nipistellyt ja puristellut hoitsuja...senkin kuumanäppi!aha, kyl mun unessa oli yks sairaanhoitaja meikusta
Yyyhhh...kaiken maailman linkityksia, ei tyksi nyt ollenkaan... Iteasiassa tommosesta tuli tosi paha mieli ja olo, vaikka en todellakaan edes avannut tuota, riitti etta naki tuon kuvastopparin*puistatus*Pitääkö?
---oletko hereillä silti?
Älä itke itseäsi uneen päätön, pyyvä jotaki lohuttelemaan.
päätön Tunnettu jäsen
Rekisteröitynyt:
22.07.2009
Saadut tykkäykset:
2 327
on selvästi jotain minua vastaan niin hoiteleppas asias tätä kautta äläkä vingu tuolla kun ämmät.
päätön, 39 min sitten
Raportoi
Vastaa
epek Tunnettu jäsen
Rekisteröitynyt:
31.07.2015
Saadut tykkäykset:
2 163
Älä nyt itkemään ala
Ei ole mitään erityistä sua vastaan.
Olen vittumainen kaikille.
epek, 34 min sitten
Raportoi
Vastaa
päätön Tunnettu jäsen
Rekisteröitynyt:
22.07.2009
Saadut tykkäykset:
2 327
kukas niitä kyyneliä just valuttikaan +
laita nikki estoon ja lakkaa olemata tollanen itkijä-ämmä.
päätön, 32 min sitten
Sie voit laittaa estot jos sua häirittee, itse en laita kun ei häiritse.
Epekille bannia kun julkaisee yksityisviestejä. Muutenkin tosi törkeää tuollanen viestien julkaisu. Epek ei kestä mitään mikä kohdistuu häneen, vittuilee muille mutta itse ei kestä ottaa vittuilua eikä kritiikkiä vastaan.
" Yksityisviestit ovat - nimensä mukaisesti - yksityisiä, moderaattorit eikä ylläpito pääse niitä lukemaan. Näiden viestien sisältöön eivät voi vaikuttaa muut, kuin viestin kirjoittaja. Yksityisviestien julkaiseminen on kielletty. "
Aijaa, niin miekin. Et kai sinä tullu taas mun uniin?Näin eroottisen unen
Siin sulle eroottista silmänruokaaNäin eroottisen unen
Et kai se sinä ollut joka unessa nukkui mun vieressä? Joku nainen oli ja hiplasin häntä. Ei kiinnostanut niin lopetin.
ai ei kiinnostanut? No en se sitten minä ollut Sä et vois vastustaa mun kehräävää hyrinää ja ynähtelyä...pervoEt kai se sinä ollut joka unessa nukkui mun vieressä? Joku nainen oli ja hiplasin häntä. Ei kiinnostanut niin lopetin.
Jaaai ei kiinnostanut? No en se sitten minä ollut Sä et vois vastustaa mun kehräävää hyrinää ja ynähtelyä...pervo
Mä olen satavarma että se oli Majuri, sillä oli vaan peruukki päässä ja tekotissit...yritti päästä sun pöksyihis salaa