The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.


  1. päätön Tunnettu jäsen


    Rekisteröitynyt:
    22.07.2009
    Viestejä:
    36 455
    Saadut tykkäykset:
    2 327
    on selvästi jotain minua vastaan niin hoiteleppas asias tätä kautta äläkä vingu tuolla kun ämmät.

    päätön, 39 min sitten
    Raportoi
    Vastaa


  2. epek Tunnettu jäsen


    Rekisteröitynyt:
    31.07.2015
    Viestejä:
    7 043
    Saadut tykkäykset:
    2 163
    Älä nyt itkemään ala
    Ei ole mitään erityistä sua vastaan.
    Olen vittumainen kaikille.


    epek, 34 min sitten
    Raportoi
    Vastaa


  3. päätön Tunnettu jäsen


    Rekisteröitynyt:
    22.07.2009
    Viestejä:
    36 455
    Saadut tykkäykset:
    2 327
    kukas niitä kyyneliä just valuttikaan +
    laita nikki estoon ja lakkaa olemata tollanen itkijä-ämmä.

    päätön, 32 min sitten
Älä itke itseäsi uneen päätön, pyyvä jotaki lohuttelemaan.
Sie voit laittaa estot jos sua häirittee, itse en laita kun ei häiritse.

 
Pitääkö?
---oletko hereillä silti?
Yyyhhh...kaiken maailman linkityksia, ei tyksi nyt ollenkaan... Iteasiassa tommosesta tuli tosi paha mieli ja olo, vaikka en todellakaan edes avannut tuota, riitti etta naki tuon kuvastopparin*puistatus*

Ja joo, niin kauan kun pumppuosasto sykkii on eli pitaa herata uuteen paivaan :). Tosin - jos hiukan rouhaisen tota linkiaihetta - silloin kun on parantumattomasti sairas ja kivunlievityksista huolimatta karsii kivuistaan eika se viime hetkien elo ole mitaan laadukasta niin ollenkaan ja ihminen itsekin karsii, niin sita oikeasti toivoo inhimillisempaa loppua.

Mutta - se siita. Jokaisesta herattyyn uuteen paivaan pitaa vain olla kiitollinen ja onnellinen :)<3
 
Huomenta *koppaa ketjulaiset ryhmähaliin*


Heräsin kissan puskuihin, kehräykseen sekä kurnutukseen korvanjuurella ja kisukarvoihin naamalla lyhyeksi jääneiden yöunien jälkeen...sydän hakkaa onnesta joten ei voinut enää nukkua. Päivä ja siivoaminen alkaa tällä:

*suuntaa peppu heiluen Martinin tahtiin hakemaan lattiamopin* Pai pai ihanat

*Tietää olevansa painajainen aamu uniselle, mutta ei välitä koska on niin häpi*:love:
 
vierailija


  1. päätön Tunnettu jäsen


    Rekisteröitynyt:
    22.07.2009
    Viestejä:
    36 455
    Saadut tykkäykset:
    2 327
    on selvästi jotain minua vastaan niin hoiteleppas asias tätä kautta äläkä vingu tuolla kun ämmät.

    päätön, 39 min sitten
    Raportoi
    Vastaa


  2. epek Tunnettu jäsen


    Rekisteröitynyt:
    31.07.2015
    Viestejä:
    7 043
    Saadut tykkäykset:
    2 163
    Älä nyt itkemään ala
    Ei ole mitään erityistä sua vastaan.
    Olen vittumainen kaikille.


    epek, 34 min sitten
    Raportoi
    Vastaa


  3. päätön Tunnettu jäsen


    Rekisteröitynyt:
    22.07.2009
    Viestejä:
    36 455
    Saadut tykkäykset:
    2 327
    kukas niitä kyyneliä just valuttikaan +
    laita nikki estoon ja lakkaa olemata tollanen itkijä-ämmä.

    päätön, 32 min sitten
Älä itke itseäsi uneen päätön, pyyvä jotaki lohuttelemaan.
Sie voit laittaa estot jos sua häirittee, itse en laita kun ei häiritse.
:eek:o_O

" Yksityisviestit ovat - nimensä mukaisesti - yksityisiä, moderaattorit eikä ylläpito pääse niitä lukemaan. Näiden viestien sisältöön eivät voi vaikuttaa muut, kuin viestin kirjoittaja. Yksityisviestien julkaiseminen on kielletty. "
 
vierailija
:eek:o_O

" Yksityisviestit ovat - nimensä mukaisesti - yksityisiä, moderaattorit eikä ylläpito pääse niitä lukemaan. Näiden viestien sisältöön eivät voi vaikuttaa muut, kuin viestin kirjoittaja. Yksityisviestien julkaiseminen on kielletty. "
Epekille bannia kun julkaisee yksityisviestejä. Muutenkin tosi törkeää tuollanen viestien julkaisu. Epek ei kestä mitään mikä kohdistuu häneen, vittuilee muille mutta itse ei kestä ottaa vittuilua eikä kritiikkiä vastaan.
 
Oiskohan kumminkin ollut tervetta ja viisautta pysya sangyssa visusti peittojen alla koko paivan :D....

Talossa on menossa naemma pyhapaivan kunniaksi oikein kunnolla tulikiven katkuista saarnailua ja kaikesta huolimatta sita suuren suurta rakkautta, kun siskokset pistavat toisilleen parastaan...enka ma oikeesti voi olla nauramatta vaikka hermostoliittoakin tassa koetellaan joskin myos korvia :D

Jouduin ma olemaan portsarinakin ja kavivat tuulettumassa omineen ulkonakin mutta kotiutuivatkin tassa ja naemma alkoi sama ripaska:confused::D


Ja hei, olihan se niin etta sirpaleet tuottavat onnea:cautious:..olihan...???
Tassahan ehtii talle sunnuntaille tapahtua sitten vaikka ja mita (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä