The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yhdellä ratsastajalla on vaakakupit kädessään. Miksi?
Kolmas ratsumies kuvataan Ilm. 6:5-6, "Siinä samassa näin mustan hevosen." Ja sillä, joka istui hevosen selässä, oli kädessään vaaka. Minä kuulin äänen, joka tuntui tulevan noiden neljän olennon keskeltä, ja se sanoi: "Mitta vehnää denaarilla, ohraa kolme mittaa.* Öljyyn ja viiniin älä koske." Apokalypsin kolmas ratsumies viittaa suureen nälänhätään, joka on seurausta toisen ratsumiehen aiheuttamista sodista.
 
sun pitää hommata haukku. se ei katoa hetkeksikään kantapäiltä. eikä saunasta tai muualtakaan.
Tiiätkö...mä oon koiriin kyllä ihan hassuna:barefoot:..ja tiiän ettei tarttis puolikasta sanaakaan sanoa niin täällä ois kolmikko bongailemassa vaikka ja mistä vaikka ja mimmosia haukkusia...

Muttamutta. No, ei ole ajatuksena poissuljettu ollenkaan. Katellaan :)...
 
Kävin kaupassa.

*ufopääkkönen*

Mun jauhettua mustapippuria ei näkynnä, ei ollunna. Ollenkaan. Vaikka useammalla silmäparilla etsittiin.

No. Nyt on sitten pippurimylly (y).

Ja kermaperunat uunissa :)

Ja musat edelleen kohdillaan, yksi kahdesta kotiutunut.

Ja mulla on semmonen pirtsakkaan kuplivainen perhosteluolonen eli olot mallillaan :)....
 
  • Tykkää
Reactions: epek ja Kais
Äläs ny tommottista neuvo.

Koiruliini kun tulkitsee vaiikkapa minut häiriköksi, niin tonttipa kyllä pysyy tyhjänä tarpeettomista kosiomiehistä.
Eri asia on pääseekö kukaan asiallinenkaan perille?
Eiku mahollisimman iso ja vihanen koira (y)
Miussa onki koirakuiskaajan vikkaa niin miehän vaan rapsuttelen sitä masusta :ROFLMAO:
Tosi asia. Poliisikoiriaki rapsutellu ja ei kiinnostanu virkatehtävät silloin (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Äläs ny tommottista neuvo.

Koiruliini kun tulkitsee vaiikkapa minut häiriköksi, niin tonttipa kyllä pysyy tyhjänä tarpeettomista kosiomiehistä.
Eri asia on pääseekö kukaan asiallinenkaan perille?
:D...jos kuule on yhtaan mahdollisen omistajansa oloinen niin taitaa haalia kaikki vahankaan likimainkaan ohi menevat pihamaalle pallistelemaan :D:D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Tiiätkö...mä oon koiriin kyllä ihan hassuna:barefoot:..ja tiiän ettei tarttis puolikasta sanaakaan sanoa niin täällä ois kolmikko bongailemassa vaikka ja mistä vaikka ja mimmosia haukkusia...

Muttamutta. No, ei ole ajatuksena poissuljettu ollenkaan. Katellaan :)...
Eurasier on sinun rotu.
On iso ja koiran näköinen mutta ei vaadi just kummempaa kuin älyttömän määrän tykkäämistä.
 
Eiku mahollisimman iso ja vihanen koira (y)
Miussa onki koirakuiskaajan vikkaa niin miehän vaan rapsuttelen sitä masusta :ROFLMAO:
Tosi asia. Poliisikoiriaki rapsutellu ja ei kiinnostanu virkatehtävät silloin (y)
Hittolainen, onkohan mussakin sitten jotain kuiskuttelijan vikaa:alien:...kun tuun tosi hyvin juttuun koiruuksien kanssa.

Ei ole kauakaan siita kun olin yhden isannan kanssa juttusilla ja sielta matkan paasta tallusteli hanen koiransa. Ja isannan suureksi pallistysallistykseksi koira tuli suoraan mun tyko, nuuhki ja - heittaytyi sitten heti selalleen etta rapsuta mua, nainen, rapsuta :D:D!!

Isanta ite oli aivan ihmeissaan etta ei ikinakoskaanmilloinkaan oo nuin tehny vieraille ihmisille....
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä