The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Noni, just sain kahvin kuppiin, peffan penkkiin mukavasti,jalat pöydälle ja läppärin syliin niin tuli pissihätä.:mad:
Tässä jo kävi mielessä että antasko valua vaan vai täytyykö TAAS nousta tästä!:cautious::D:rolleyes:

Soi tänään töissä, enno hetkeen kuullu, linkitetää ny tännekki.:love:

Oon muuten hirveen levoton. Tuntuu että pitäs singota kaikkiin suuntiin just nyt. Sitä se teettää vissiin, kun ei oo tottunu ny vähään aikaan "vaan olemaan".

Pitäsköhän ottaa napsut :sneaky:.... Onkohan tää palsta sittenki baari.:eek:
Viime napsut oon ottanu viimeks palstalla...ja sitä edelliset....ja sitä edelliset..:eek:
 
Voi pärsk ja LOL.
Veskissä ei ollut paperia kädenulottuvilla, poika huuteli apua:
"Voin mä tietysti odottaa täällä sen aikaa että siitin kuivuu, en yletä paperiin".
SIITIN!:ROFLMAO::LOL: Ihku.:LOL:

Täytyy laittaa ilmeisesti muutama ylimääräinen rulla kädenulottuville, kukaan ei ainakaan halua odotella rectumin kuivumista.:coffee:

Noniin, sellaista meidän iltaan.:oops::D:coffee:
Mitäs teillä on mielessä? Lähteekö joku hilettämään irliin vai täälläkö hillutaan koko ilta?
 
Voi pärsk ja LOL.
Veskissä ei ollut paperia kädenulottuvilla, poika huuteli apua:
"Voin mä tietysti odottaa täällä sen aikaa että siitin kuivuu, en yletä paperiin".
SIITIN!:ROFLMAO::LOL: Ihku.:LOL:

Täytyy laittaa ilmeisesti muutama ylimääräinen rulla kädenulottuville, kukaan ei ainakaan halua odotella rectumin kuivumista.:coffee:

Noniin, sellaista meidän iltaan.:oops::D:coffee:
Mitäs teillä on mielessä? Lähteekö joku hilettämään irliin vai täälläkö hillutaan koko ilta?
Kohta kuule nukkumaan, vanhat enää jaksa rillutella :cautious:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä