Boobabe
KohtaMene jo Boobis ennen kuin sulla suupielet tursuaa paprikaa ja banaania ja kiiwia ja porkkanaa....menemene*tuuppaa hellasti herkkupepusta vauhtia*
KohtaMene jo Boobis ennen kuin sulla suupielet tursuaa paprikaa ja banaania ja kiiwia ja porkkanaa....menemene*tuuppaa hellasti herkkupepusta vauhtia*
No nii in toi on tuttu tunne... Mutta siis kuitenkii *puristaa tissistä*Noku mikään mee alas.
En yhtaan niin epaile ollenkaanMinkäs mä sille voin. Aina joku iskee silmänsä muhun.
Yhdessä joo ehkä mutta että yks nakki PyyyyhNakit ja muussi on ihan oikeeta syömäruokaa.
Nakki mitään kunnon ruokaa ole
No niin joo suomalainen nakki käy toki kasvisruoasta monesti kun siinä on niin paljon jauhoja mukana
no on kyllä.
Tost Maidenin videon kuvasta...Pukkasin kakkaa hiekkalaatikolla kun tää tuli
edit. enkä pukannu. Ei ollut hiekkalaatikkoa
Kiiiiitos! Kerrankin joku peesaa
HöhNo jaa. Kohde ei ole kiinnostunut minusta.
et ole maistanu ilmeisesti kivikylän wanhanajan nakkeja.No niin joo suomalainen nakki käy toki kasvisruoasta monesti kun siinä on niin paljon jauhoja mukana
kuka mukamas, ei näy mitään .Kiiiiitos! Kerrankin joku peesaa
Itseasiassa olen ja ne taitaa olla ainoat siedettävät nakit joita vois ajatella ruokana, muttaaa ihan periaatteesta nyt vaan imputan vastaan kun kerta voin...niin kertaet ole maistanu ilmeisesti kivikylän wanhanajan nakkeja.
epekepekepekepekepekepekepekepekepekkuka mukamas, ei näy mitään .
Noh, ei ole eka kerta. Ei tiedä mitä menettää.
NestemmäistäNoku mikään mee alas.
Join vettä.Nestemmäistä
Pida hauskaa !!Nyt mä lähden. Heips
pidä jumala mielessä ja housut jalassa.Nyt mä lähden. Heips
Päätönkin varmaan sitten blokannut mut niin ei näyepekepekepekepekepekepekepekepekepek