No, ei ne ihan normaaleiltakaan aina vaikutaOnneksi en ole ainoa, aloin epäilemään että mun ajatukset ovat oikeasti jotenkin kieroutuneet
No, ei ne ihan normaaleiltakaan aina vaikutaOnneksi en ole ainoa, aloin epäilemään että mun ajatukset ovat oikeasti jotenkin kieroutuneet
Niin just siveelisyysPaheksuttavaa siveellisyyttä
Kait sitä jo noin vanhana..Vikaa on munkin silmissä
No voi nyt yhden kerran kuinka mun silmäni taas lukevat...Täytyy heti huomenna varata aika näöntarkastukseen
Luin että...''Se ei ole kaupassakäynti eikä mikään, jos ei siellä rasvaa peräaukkoansa vähintään paria kertaa''
Et oo ainut kieroutunut ketjussaOnneksi en ole ainoa, aloin epäilemään että mun ajatukset ovat oikeasti jotenkin kieroutuneet
..onko sulla taas poppikset liian kovalla...?
Näköjään on
..onko sulla taas poppikset liian kovalla...?
OnneksiEt oo ainut kieroutunut ketjussa
*aatss..kyllä..hii!!*Onneksi en ole ainoa, aloin epäilemään että mun ajatukset ovat oikeasti jotenkin kieroutuneet
Sano vaan, se helpottaa*aatss..kyllä..hii!!*
..enpä sanokaan mitn
liekköhän täällä muita siveellisiä ko määOnneksi
Viikon irstailuloma häämöttää.
Pöh, sähän olet täällä kaikkien pervojen isä Oikee daddyliekköhän täällä muita siveellisiä ko mää
Oonhan mäliekköhän täällä muita siveellisiä ko mää
Juu älä sano enempää, me ymmärrämme*aatss..kyllä..hii!!*
..enpä sanokaan mitn
*raottaa tiukan ninjakypärämyssykän reunaa, sipisee Majurin korvaan*Sano vaan, se helpottaa
Ei ooliekköhän täällä muita siveettömiä ko mää
*ufopääkkönen*Juu älä sano enempää, me ymmärrämme
Reilu meininkikerho taas koolla niin kerta... Siellä vaan sipistään Majurin korvaan salaisuuksia jotka Majurikin ymmärtää vain kun on muistanut ottaa iltamömmöt naamariin*raottaa tiukan ninjakypärämyssykän reunaa, sipisee Majurin korvaan*
..mie taisin sanoa jo