The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joo. Se on tarkkaan valittava deodoranttinsa.

Mun nuoruudessa astma oli tauti joka esti sitä sairastavalta urheilut useastikin. Olis oltu Norjassa. Olisivat kaikki nykyään huippuhiihtäjiä.
Joskus aktiiviurheiluni kultavuosina sain keuhkoputkentulehdukseen yskänlääkettä, jossa oli efedriinia. Heitin vitsinä lääkärille että toivottavasti kukaan ei tuu treeneihin kusipurkin kanssa niin se rupes heti tutkimaan mikä vastaava aine oisi sallittu
 
AINA on paheksuttavaa.
Totta.

Kaksi miestä keskusteli ja toinen kysyi:
"Tykkäätkö riippurinnoista?" Toinen vastasi, että: "En"
No sit toinen kysyi, että: "No tykkäätkös levinneestä peräpäästä?" Toinen vastasi että: "En."
No sitten se toinen vielä kysyi että: "No tykkäätkö nalkuttavista naisista, jotka ei anna juoda, ei polttaa eivätkä anna just muutakaan?" Toinen vastasi että: "No en."
No sit se toinen vielä kysyi että: "No minkä helvetin takia sä sit aina yrität iskeä mun vaimoani?"
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Totta.

Kaksi miestä keskusteli ja toinen kysyi:
"Tykkäätkö riippurinnoista?" Toinen vastasi, että: "En"
No sit toinen kysyi, että: "No tykkäätkös levinneestä peräpäästä?" Toinen vastasi että: "En."
No sitten se toinen vielä kysyi että: "No tykkäätkö nalkuttavista naisista, jotka ei anna juoda, ei polttaa eivätkä anna just muutakaan?" Toinen vastasi että: "No en."
No sit se toinen vielä kysyi että: "No minkä helvetin takia sä sit aina yrität iskeä mun vaimoani?"
Jos tääkin on muusikkovitsejä niin kyseessä on tositarina ukkokullasta
 
Onpas tylsä lomanalku, alkoholia vain kääretortussa :cautious::rolleyes::D

Pitäis vissiin syyä aika monta kääretorttua,ennen ku jotain vaikuttais :D:LOL::LOL:
Ei jaksa/ viitti rynnätä lähikauppaan ostamaankaan :oops:
 
:cautious:.....ai niinku miksei viitti...

Nim. Se ei ole kaupassakäynti eikä mikään, jos ei siellä ravaa peräkukkona vähintään paria kertaa(y)
No voi nyt yhden kerran kuinka mun silmäni taas lukevat...Täytyy heti huomenna varata aika näöntarkastukseen :cautious::alien:

Luin että...''Se ei ole kaupassakäynti eikä mikään, jos ei siellä rasvaa peräaukkoansa vähintään paria kertaa'' :sick::oops:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä