Hyvää lomaa KaisPäivää / iltaa
Loma loma loma lomaaaaaa
Mä sain töissä nimpparionnittelulaulun
Kivaa torstaipäivää/ iltaa
Ja - lämpimät nimpparionnittelut
Hyvää lomaa KaisPäivää / iltaa
Loma loma loma lomaaaaaa
Mä sain töissä nimpparionnittelulaulun
Kivaa torstaipäivää/ iltaa
Kiitos murunenHyvää lomaa Kais
Ja - lämpimät nimpparionnittelut
juu, kyllä varmaan kohta kosahtaa ja sitte ollaan taas normiarjessa...awwww...aamulla ihan ensimmäiset himppusesti odotetut l u m i h i ut a l e e t<3
Reinokin niin nättinä, kuorrutettu kauniisti lumihupulla<3
Muutoinhan ulkona oli vilakkaa ja melkein tuli pässinpökkimiä ikävä mutta vain melkein. Mulla on ollut tosi hyvä fiilis pitkin päivää, veikkaan että eilinen on vielä vaikuttamassa - joo niin että useampi ihminen tuli mulle kertomaan että ...mä hehkun
- hattarallisuus puskee siis läpi!
*ufopääkkönen*
No, pitänee nauttia koska sitä tiiä milloin elo tasoittaa tilannetta kettuilemalla takaisin...
Rakastunut
Tätä mäkin veikkaan , tosin normiarki on, hei, kivaa ja ihanaa sekin.juu, kyllä varmaan kohta kosahtaa ja sitte ollaan taas normiarjessa
Joo, sais tulla mutta ei kuitenkaan vielä.Voi kun tuliskin jo kunnon lumet maahan
Mä olen kanssa ajatellut, että hän on sellanen ihana hupsuttaja luonnonlapsiKattinen se osaa puhua / kirjoittaa niin kauniisti
Juuh,aivan ihana kattinenMä olen kanssa ajatellut, että hän on sellanen ihana hupsuttaja luonnonlapsi
*ufopääkkönen*Kattinen se osaa puhua / kirjoittaa niin kauniisti
Mä olen kanssa ajatellut, että hän on sellanen ihana hupsuttaja luonnonlapsi
Niin onJuuh,aivan ihana kattinen
Niin mutta se on vasta tammikuussa se Mä alan yleensä tuskailemaan vasta maaliskuussa Tammikuussa haluan vielä pulkkamäkeentammikuussa jo tuskaillaan että mihin helvettiin tuo valkonen paska saadaan taas sopimaan
Ootko seonnu?Voi kun tuliskin jo kunnon lumet maahan
Et sä mikään hörhö ole ja hupsu höpsökin olet vaan hyvällä tavalla
...hörhö ja hupsu ja höpsö ilmottautuu
EnOotko seonnu?
Ei kukaan täysjärkinen lunta kaipaa
maaliskuussa sitä on jo niin paljon että ilman konevoimaa sen kanssa ei pärjääNiin mutta se on vasta tammikuussa se Mä alan yleensä tuskailemaan vasta maaliskuussa Tammikuussa haluan vielä pulkkamäkeen
*halaaruttaan*tammikuussa jo tuskaillaan että mihin helvettiin tuo valkonen paska saadaan taas sopimaan
juuri näin*halaatuttaan*
Toivottavasti sinne tulis ihan vaan vähäsesti, että hieman makuun pääsis
Sitten muualle sais vaikka tulla pikkiriikkisesti enemmänkin
Helmikuussakin on päästävä pulkkamäkeen .Niin mutta se on vasta tammikuussa se Mä alan yleensä tuskailemaan vasta maaliskuussa Tammikuussa haluan vielä pulkkamäkeen
hevoshangetHelmikuussakin on päästävä pulkkamäkeen .
Ja maaliskuussa hankiaisille
Ja - ihan jokaisena ihanana pakkaspäivänä on päästävä tekemään lumienkuleita