Samusoosi
Mullahan oli edellisellisellä sivula ihan helvetin tärkeetä sanottavaa.jaahans, näkyy menneen taas diskoks kun kellään ei oo mtn sanottavaa
Mullahan oli edellisellisellä sivula ihan helvetin tärkeetä sanottavaa.jaahans, näkyy menneen taas diskoks kun kellään ei oo mtn sanottavaa
Aika härskiltä kuulostaa
*kalisee*
...tärrrräytän ne kurrrkumat kylllä nyttt jonnnekin muuallleeee...
Kurkumaa kannattaa käyttää koska kurkuman terveysvaikutukset ovat kiistattomat ihan lääketeollisuudenkin lääkäreidenkin mielestä.
*kalisee*
Ootas, on mulla...*krähii ja selventää kurkkuaan*
No niin nyt lähtee
Jos elämä on rankkaa, lue aku ankkaa
Aika härskiltä kuulostaa
Kurkumat on noin pikkurillin kynnen kokoisia, harvoin puolikkaan pikkurillin kokoisia niin mikä? härskiä?Aika härskiltä kuulostaa
Ei se musta kurkuma maistukkaan miltään vaan se keltainenMusta kurkuma ei maistu miltään, antaa vaan kivan keltaisen värin vaikka riisiin.
Jep, niin kannattaakin ja käytänkin kyllä .Kurkumaa kannattaa käyttää koska kurkuman terveysvaikutukset ovat kiistattomat ihan lääketeollisuudenkin lääkäreidenkin mielestä.
Inkivääri+valkosipuli+kurkuma niin veikkaan että että niitäkö syöt nii et ennen aikaas täältä lähe.
Mä pesin myös hampaatkin. Ei vaan taida enää olla pahemmin hyötyä.Kävin tänään suihkussa. En harjannut hampaita.
Tai päätön ja tinkuliini.Onks Päätön ja Paula löytäneet toisensa, kun eivät ole näyttäytyneet palstalla?
Minne koloon?
*kalisee*
Minne koloon?
Tell no more
*kalisee*
Pitäiskö sua lämmitellä...mä voin tulla vähän läpsimään ja muutenkin silleen hellästi piiskaamaan
..puhalla humpsautan parit pilvet korvaasi kun sun silmät taas kuuntelee musaa etkä siis huomannu että mun kolot on turvassa kurkuman väärinkäytöltä pilkkihaalarin sisuksissa
(..oon kyllä nyt syväjäässä, nessu, varpaat ja sormetkin aivan jääpuikkoina )
Tell no more
Muutoin jees mutta mä oon jyrän alle jäänyt tänään joten ajatuskin läpsimisestä hellästi.....no ihan äärimmäisen hellästiPitäiskö sua lämmitellä...mä voin tulla vähän läpsimään ja muutenkin silleen hellästi piiskaamaan
Juu -60 luvulla syntyneiden nukkumaanmeno aikajaahans, näkyy menneen taas diskoks kun kellään ei oo mtn sanottavaa
Kenen...köh köh...jyrän?Muutoin jees mutta mä oon jyrän alle jäänyt tänään joten ajatuskin läpsimisestä hellästi.....no ihan äärimmäisen hellästi
Oijoijoi*huolehtii*...sulle pukkaa yskää...se on kuules se kurkumatee nyt Elluseni sun tehtävä*nyökkää topakkana ja ojentaa i s o a kurkumapurkkia*Kenen...köh köh...jyrän?