The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenia.

Perseestä tää elämä osin nyt. Mulla on menkat nykyään kolmen viikon väelin. Enteileeköhän tää nyt sitä että mulla alkaa ihan oikeat vaihdevuodet heti kun edellisistä eroon pääsin?
Mulla tulee taas melkein kellontarkasti tasan kuukauden välein ja sekoittaa paitsi pään myös vatsan, oksentelen ihan hirveästi ja vatsasäryt on todella voimakkaat. Tätä samaa on jatkunut niin kauan kun muistia riittää ja varmaan tulee jatkumaan kunnes pääsen eroon koko hässäkästä..byää:cry:
 
Huomenia.

Perseestä tää elämä osin nyt. Mulla on menkat nykyään kolmen viikon väelin. Enteileeköhän tää nyt sitä että mulla alkaa ihan oikeat vaihdevuodet heti kun edellisistä eroon pääsin?
Voin kertoa, että jos naisilla on omat vaivansa niin ei tää poikamiesäijänkään elämä ole mitään herkkua.

Liikaa viinaa, liian vähän töitä, naisia kirjaimellisesti vitusti liian vähän, eikä mitään pysyvyyttä elämässä.
 
Tai vankilassa siveettömyydestä julkisella paikalla. :unsure:
No sitten ollaan ainakin oikeassa paikassa..ketjun miehet vartijoina sinne, Majuri vankilanpomoksi...tehdään kaikki joukkopako ja tullaan kuuluisiksi
Lehdestä voitais lukea tällanen juttu: ''Ryhmä pervoja karkasi tarkasti vartioidusta vankilasta tänään aamupäivällä. IL yritti haastatella vankilanjohtajaa, mutta hän oli varsin vähäsanainen mies. Huuliltaan ei kuulunut muuta kommenttia kuin ''HÄH'' ja vankilanjohtaja Majuri näytti vielä ILn valokuvaajalle keskisormea ennenkuin poistui paikalta''
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä