Boobabe
En halannut pönttöä.
Nukuin ja näin unta Rättiksestä.
En halannut pönttöä.
Muistan 2 puhelinnumeroa.
Mulla on takkuillut monena päivänä.Onko tämä palsta takunnut muilla viimeaikoina?
Kysyn vaan kun on takkuava konekin, että takkuaako molemmat vai onko täälläkin jotain ongelmia ollut.
Kiitos jos jaksat vastata.
Sama juttu.Tökkii tökkii, tulee ilmoituksia viesteistä mutta mitään viestejä ei näy.
Reilu meininkitäällä toimii hyvin
NiinpäReilu meininki
Puhelimella tökkii, läppärillä ei. Oletan et mun luuri on vaanOnko tämä palsta takunnut muilla viimeaikoina?
Kysyn vaan kun on takkuava konekin, että takkuaako molemmat vai onko täälläkin jotain ongelmia ollut.
Kiitos jos jaksat vastata.
Kaikkea sinäkin kattelet. Ei sit ollu unia saatavilla vaik SeanConnerystä, Clooneystä...En halannut pönttöä.
Nukuin ja näin unta Rättiksestä.
Se oli hyvä uni. Näin muutakin unta sen lisäksi.Kaikkea sinäkin kattelet. Ei sit ollu unia saatavilla vaik SeanConnerystä, Clooneystä...
Vaihda unikauppaa äkkiä.
Niin minäkin tein kun uniini tupsahti Tuksu vuosimallia nykyään.
Sanoin unitoimittajan kans sopimuksen irti oitis.
Vähän useammin voit käydä.Kauhee, kun tää palsta on muuttunut. Pitäsköhän käydä useammin? Vaikka kerran vuoteen?
Jaksaakohan wanha enää... johan täällä tuli aikaa vietettyä lasten pieniä ollessaVähän useammin voit käydä.
Mä aloitin pojan ollessa 4kk. Nyt se on 16v.Jaksaakohan wanha enää... johan täällä tuli aikaa vietettyä lasten pieniä ollessa
Ja minä Likan ollessa mahassa. Täyttää tammikuussa 15vMä aloitin pojan ollessa 4kk. Nyt se on 16v.
Joo. Jätkä tais tulla samoihin aikoihin mun kanssa.Ja minä Likan ollessa mahassa. Täyttää tammikuussa 15v
Johdat.