The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tohtiikohan tuota? Se on kuitenkin syönyt naapurin suorakylvöpellolta jotain glyfosaattipitoista eikä voi todentaa että sen ravinto ois muutoinkaan ollut edes lähellä luomua ja sit se on järsinyt muovimattoja, ties mitä ftalaatteja siitä saa. :confused:
voishan sitä uskotella ittelleen että hiiri on jyrsinyt pitkät päivät kurkumaa ja sen lihan on siten sitä ihteesä superfoodia
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Mut päivän positiiviset: tällä viikolla pääsee valitsemaan ja tilaamaan tarhakuvat, ja mun laps on niin kuvauksellinen ja söpö, et tulee olemaan vaikeaa valita kuvat :love: Ja sit oon saanu uuden kaverin, ollaan nähty pari kertaa ja tulivat poikasenkin kanssa hyvin juttuun. Ja mikä parasta: se kysyi voiko tuoda mulle ruokaa. Siis RUOKAA. Ja lupasi kokata mulle täs joku kerta. This dude sure knows how to talk to lady.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Huoh,ei menny niin ku trömsössä :cautious::sneaky::X3::oops:

Tuli hyvänmakuinen taikina,omput viipaloin ja paistoin pannulla juoksevassa margariinissä,sokerissa ja kanelissa:p nam herkullisia. Taikinan kaadoin irtopohjavuokaan mis oli leivinpaperi. Täytin omenaviipaleilla ja rupesin nostaan uuniin ja niimpä irtos vaan irtopohja ja taikina alkoi valua pitkin tiskipöytää :eek:
Hätäpäissä iskin taikinat & omenat siitä valuvasta irtopohjasta pannulle ja etsin kaapista uunivuuan,jonka voitelin ja heitin taikinat & omenat sinne ja eikun siivomaan tiskipöytää ja mattoa :(:X3: Sitten viipaloimaan lisää omenaa ja taas paistohommiin. Nyt on piirakka paistumassa :oops::rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Huoh,ei menny niin ku trömsössä :cautious::sneaky::X3::oops:

Tuli hyvänmakuinen taikina,omput viipaloin ja paistoin pannulla juoksevassa margariinissä,sokerissa ja kanelissa:p nam herkullisia. Taikinan kaadoin irtopohjavuokaan mis oli leivinpaperi. Täytin onenaviipaleilla ja rupesin nostaan uuniin ja niimpä irtos vaan irtopohja ja taikina alkoi valua pitkin tiskipöytää :eek:
Hätäpäissä iskin taikinat & omenat siitä valuvasta irtopohjasta pannulle ja etsin kaapista uunivuuan,jonka voitelin ja heitin taikinat & omenat sinne ja eikun siivomaan tiskipöytää ja mattoa :(:X3: Sitten viipaloimaan lisää omenaa ja taas paistohommiin. Nyt on piirakka paistumassa :oops::rolleyes:
Pitäskös sanoa vaikka, HEH
 
Huoh,ei menny niin ku trömsössä :cautious::sneaky::X3::oops:

Tuli hyvänmakuinen taikina,omput viipaloin ja paistoin pannulla juoksevassa margariinissä,sokerissa ja kanelissa:p nam herkullisia. Taikinan kaadoin irtopohjavuokaan mis oli leivinpaperi. Täytin onenaviipaleilla ja rupesin nostaan uuniin ja niimpä irtos vaan irtopohja ja taikina alkoi valua pitkin tiskipöytää :eek:
Hätäpäissä iskin taikinat & omenat siitä valuvasta irtopohjasta pannulle ja etsin kaapista uunivuuan,jonka voitelin ja heitin taikinat & omenat sinne ja eikun siivomaan tiskipöytää ja mattoa :(:X3: Sitten viipaloimaan lisää omenaa ja taas paistohommiin. Nyt on piirakka paistumassa :oops::rolleyes:
aina ei tosiaan mene kuin strömsöössä :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä