Näytä mulle yksikin pistooli joka ampuu kiväärinpatruunoita.
https://www.magnumresearch.com/Firearms/Magnum-Research-4570-Revolver-75-inch-Barrel.asp
En, mutta on pöljää muuttaa ellei oo varma että se on se kämppä missä haluaa asua.Virheitä sattuu ja niistä voi oppia.
Vai oletko sieki niitä joiden mielestä elämässä on tärkeintä että ei tee lainkaan virheitä? =eli kun ei tee mitn niin ei tule niitä virheitäkään.
Otan jeesusteipin.Laita suosiolla rullamitta poies ja ota mikrometri tilalle
Kuin ylhäällä sun tarttee olla? 2m?En, seitsenpaikkaisuus on pakollinen. Enkä halua ajaa maan tasossa.
Oletko sä ajanut henkilöautolla? Entä maasturilla? Entä pakulla/pikkubussilla?Kuin ylhäällä sun tarttee olla? 2m?
tässä esim. 308 Win kaliiberin siluettipistooliSuomi- konepistooli ampui pistoolinpatruunoita. Sen vuoksi sitä kutsutaan konepistooliksi.
Nykyinen rynkky ampuu lyhyttä kiväärinpatruunaa. Sen kantomatka on ehkäpä parisataa metriä siinä missä kiväärin kantomatka on pari kilometriä.
Suomi- konepistooli ampui pistoolinpatruunoita. Sen vuoksi sitä kutsutaan konepistooliksi.
Nykyinen rynkky ampuu lyhyttä kiväärinpatruunaa. Sen kantomatka on ehkäpä parisataa metriä siinä missä kiväärin kantomatka on pari kilometriä.
olen ja silti ei taida katto olla cx konepellin korkeudella.Oletko sä ajanut henkilöautolla? Entä maasturilla? Entä pakulla/pikkubussilla?
Entä onko sun konepellillä tössähtänyt hirvenvasa?
Mä haluan vähintään sen maasturikorkeuden.
kirjota vaan mustana kun kerran jo lipsahti.näyttäs äkikseltään revolverilta
Tommonen on ainakin yhtä korkialla kuin se volovoOletko sä ajanut henkilöautolla? Entä maasturilla? Entä pakulla/pikkubussilla?
Entä onko sun konepellillä tössähtänyt hirvenvasa?
Mä haluan vähintään sen maasturikorkeuden.
Sais kyllä olla. Mun tulis ihan vitunmoinen ikävä sua.olen ja silti ei taida katto olla cx konepellin korkeudella.
Ei.kirjota vaan mustana kun kerran jo lipsahti.
Ja imee polttoainetta per kilsa?Tommonen on ainakin yhtä korkialla kuin se volovo
Varmaan 20-40lJa imee polttoainetta per kilsa?
lasken sen varaan että katto ehkä hipasee hirven mahanahkaa.Sais kyllä olla. Mun tulis ihan vitunmoinen ikävä sua.
mitä välii jos ajat vaan kerran ja jouluna?Ja imee polttoainetta per kilsa?
NNIIiiii!Varmaan 20-40l
Edit korjaan ei per kilsa vaan /100km
½-1 litraJa imee polttoainetta per kilsa?
Pare ois sit kanssa.lasken sen varaan että katto ehkä hipasee hirven mahanahkaa.
niin oliko se revolveri vai pistooli?kirjota vaan mustana kun kerran jo lipsahti.
mustana vai harmaana.niin oliko se revolveri vai pistooli?
Jos tarkkoja ollaan niin toi on revolveri...
vastaa äläkä kiemurtele (niinkö ak)mustana vai harmaana.