The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
muistatkos
Se on kuulkaa sotatila nyt!

Naapureiden pippalot jakuivat puolille öin. Sit ne ilmeisesti hilppaisivat jonnekin paikalliseen joka huonoksi onneksemme meni kiinni kahdelta koska sit se vitun älämölö alkoi taas. Eli nyt pitäis keksiä paskaa musiikkia kostoksi yöllisestä Radio Novasta ja venäläis-iskelmistä.

Jumalanpalvelus toki on jo listalla mutta ideoita otetaan vastaan.
No tietenki täytyy huomioida se, ettei itse siitä kiihdy liikaa. Laita repeatina tulemaan joku kiva, niinku tämä on oikeesti kiva, mut saattaa ärsyttää, kun ei kuule kaikkia sanoja kunnolla:
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
muistatkos
Päivää kettinkiin.

Olen vielä hengissä ja nurkkabaari on vielä pystyssä, tai oli ainakin vielä viisi minuuttia sitten.

Nyt alkaa rauhallinen tasoittelu ja kaino toive siitä, että huomenna olo ei olis ihan perseestä revitty.

Ja kosto on jo ollut kauhea. Poissaollessani täällä on DDR laittanut jakeluun Routamisun peppusalafoton. Kaikkea sitä menettää kun on baarissa eikä palstalla.

Taas lastataan laiva uimataitoisilla lihaskimpuilla, kun ei ole vielä merivedetkään jääkylmiä. Kun selviäis vielä se, joka ne tuo vastarannalle - Italiaanhan ovat menossa aina ensiksi kuitenkin? Siellä saavat 30 euroa jokaisesta päivässä, mutta oliko se EU.n rahoista, en muista.
 
Hertta neiti on vallannut meijän sohvan :eek:
On nyt viime aikoina tullut viereen sohvalle nukkumaan ja makoilemaam ja saa rauhassa silitellä & rapsutella :love::) aiemmin ehkä joskus tuli sohvalle,mutta saattoi vetäytyä pois kauemmaksi tai näytti kynsiä,jos yritti silittää,mut ei enää.:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Hertta neiti on vallannut meijän sohvan :eek:
On nyt viime aikoina tullut viereen sohvalle nukkumaan ja makoilemaam ja saa rauhassa silitellä & rapsutella :love::) aiemmin ehkä joskus tuli sohvalle,mutta saattoi vetäytyä pois kauemmaksi tai näytti kynsiä,jos yritti silittää,mut ei enää.:love:
Kissa on hieman kuin nainen. Ei sen aivoituksista ota selvää.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Ei o.

Kissan tai koiran kun ottaa niin siitä ei pääse eroon tosta vaan rikkomatta eläinsuojelulakia.

Nainen taas häipyy ihan ittestään ja on kadonnut jo ennen aamukahvia.
Höpsistä ei kaikki naiset lähde pois kulumallakaan, ei vaikka mies haluaisi :D ja miksi siitä kissasta tai koirasta edes haluaa eroon kun ne kerran on _saanut_ itselleen?o_O Ja onhan koiria ja kissoja myynnissä jatkuvasti pito ym muiden syiden takia ilman että mitään eläinsuojelulakia rikotaan.

Niin ja jos se kahvi on pahaa ja nainen liukenee pois paikalta kohteliaasti ilman että nolaa kahvinkeittäjää?:whistle: Niiin ja eivät kaikki naiset juo kahvia, toisille kelpaa tee(y)

Lällätilää, löysin kaikille väitteille kunnon perustelut *huokaa tyytyväisenä* Tältä siis tuntuu kun voittaa miehen keskustelussa :love:
 
Tjah, mun ei tartte tanne naemma tulla ollenkaan kun Elena sanoikin tossa lahes samoilla sanoilla mita meinasin tulla hopisemaankin :)...:cautious::alien:hiukan kylla heittaa spooky- meiningiksi mutta ei haittaa mitn...

*lahteekin suunnittelemaan palstalta puistumista*
 
Tjah, mun ei tartte tanne naemma tulla ollenkaan kun Elena sanoikin tossa lahes samoilla sanoilla mita meinasin tulla hopisemaankin :)...:cautious::alien:hiukan kylla heittaa spooky- meiningiksi mutta ei haittaa mitn...

*lahteekin suunnittelemaan palstalta puistumista*
Et kyllä mihinkään poistu mokoma nainen *riippuu nilkassa kiinni kaksin käsin* Sun takia nauroin eilen itseni tärviölle :D
 
Höpsistä ei kaikki naiset lähde pois kulumallakaan, ei vaikka mies haluaisi :D ja miksi siitä kissasta tai koirasta edes haluaa eroon kun ne kerran on _saanut_ itselleen?o_O Ja onhan koiria ja kissoja myynnissä jatkuvasti pito ym muiden syiden takia ilman että mitään eläinsuojelulakia rikotaan.

Niin ja jos se kahvi on pahaa ja nainen liukenee pois paikalta kohteliaasti ilman että nolaa kahvinkeittäjää?:whistle: Niiin ja eivät kaikki naiset juo kahvia, toisille kelpaa tee(y)

Lällätilää, löysin kaikille väitteille kunnon perustelut *huokaa tyytyväisenä* Tältä siis tuntuu kun voittaa miehen keskustelussa :love:
Mun kahvissani ei ole vikaa.
Mä keitän sitä TexWillerin ohjeilla joten se herättää kuolleet ja tappaa elävät. Valitusoikeutta ei ole.

Eläimenpitokielto taas on ihan laissa säädelty juttu.
Naisen (tai miehen) pitokiellosta laki ei puhu mitään. Niih!
 
Pesukone kun syo sukkia,niin ma ymmarran etta niita parittomia sukkia sitten loytyy :)

Tai jos nyt jokunen sattuu joskus harvoin sillointalloin erehtymaan pikkaritunikahihityksellisiinkuplivaisuusiltamiin, niin silloinkin kenties saattaa havita esimerkiksi sukka tai jotain muuta:unsure::cautious:..kentiesehka, nain olen antanut itseni ymmartaa:barefoot::D...

Mutta etta miten ihmeenkummassa voi olla mahdollista etta haviaa pyykkipojatkin:alien::cautious:?? Hiljaksiin ja eittamatta hyvinkin mystisesti mutta haviavat kumminkin ja jopa siina maarin etta - mun piti tanaan oikein vartavasten kayda kaupalla pyykkipoikia hakemassa:eek:...

No, nyt on talossa ihunat varikkaat pyykkipoikuliinit :love: ja taas on pyykkays silta osin mallillaan(y)

Ne pienet ilot :love:

Nyt mie laitan paivateeta tulemaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Mun kahvissani ei ole vikaa.
Mä keitän sitä TexWillerin ohjeilla joten se herättää kuolleet ja tappaa elävät. Valitusoikeutta ei ole.

Eläimenpitokielto taas on ihan laissa säädelty juttu.
Naisen (tai miehen) pitokiellosta laki ei puhu mitään. Niih!
No mutta hei haloo, keität kahvit tex willerin ohjeilla..?:eek::confused: ja jos lopputulos on se että elävät kuolee ja kuolleet elää niin *röyhtäisee taas* sori on vähän täysi vatsa vieläkin....onko ihme että naikkoset pakenee :ninja:

Sitä paitsi joskus naiset tykkää kun niistä pitää kiinni *yskäisee vihjaisevasti* veikkaan että jääkisu ainakin tykkää :whistle:
 
Mun kahvissani ei ole vikaa.
Mä keitän sitä TexWillerin ohjeilla joten se herättää kuolleet ja tappaa elävät. Valitusoikeutta ei ole.

Eläimenpitokielto taas on ihan laissa säädelty juttu.
Naisen (tai miehen) pitokiellosta laki ei puhu mitään. Niih!
..toisinaan, painotan etta toisinaan, tommoset texilliset kahvit varmasti ois hyvaa tassakin paakkosessa..otakin komentoa takasin...vois olla aika useestikin hyvaatekevia tassa paakkosessa kerta herattaa kuolleetkin:cautious:...vois olla ehken saumaa saada toi korvienvalitilakin kunnolla kayttoon(y):D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä